dj insulin
Legacy Member
de slechtste pc bij mij thuis heeft volgende specs:
pIII 650
384 mb ram
geforce fx 5200
Af en toe spelen we intern wat games, vooral QIII engine (QIII, wolfenstein maar 80% ET)
wat is de beste upgrade die ik voor dat systeem kan doen?
a) een pIII 800 kopen (kost mij 35 euro)
b) een andere graka kopen
wat is de beste optie, en indien b, enig advies welke? (zeg nu ni een 6200 he, da ding moet nooit dx9 code uitvoeren)
pIII 650
384 mb ram
geforce fx 5200
Af en toe spelen we intern wat games, vooral QIII engine (QIII, wolfenstein maar 80% ET)
wat is de beste upgrade die ik voor dat systeem kan doen?
a) een pIII 800 kopen (kost mij 35 euro)
b) een andere graka kopen
wat is de beste optie, en indien b, enig advies welke? (zeg nu ni een 6200 he, da ding moet nooit dx9 code uitvoeren)
heeft mij alles samen mss 450€ gekost (alleen maar de interne hadware +DVD-RW)
nieuwe in de plaats van de oude.