Archief - CPU, Moederbord en Graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Hallo,

Wegens alle miserie hier eens nieuw dings kopen ...
Ik zou dus een midrange systeem willen maken dat nog vlot games kan spelen.
Dit zijn de onderdelen dat ik wil kopen :

- MSI K8N Neo4 Platinum, Link

=> Dit zou me 128 € kosten

- AMD Athlon 64 3500+

=> Deze zou me 155 € kosten

- Sapphire X800 GTO, Link

=> Deze zou me 170 € kosten

Wat denken jullie van deze samenstelling ?
Dit alles zou met dit worden gecombineerd :

- OCZ Platinum Rev2, 2 x 512mb, Link

- OCZ Modstream 450watt, Link

- Zalman CNPS9500 Led, Link

- Zalman VF700 Cu Led, Link

Graag jullie mening :)

Mvg,
Kevin

Davion

Legacy Member
- Ik zou nen GeForce 6800GS zoeken voor rond de 250€ wel wa meer geld, maar die is dat zeker waard :)
Voor de rest nice config :)

BuYcKi

Legacy Member
Davion zei:
- Ik zou nen GeForce 6800GS zoeken voor rond de 250€ wel wa meer geld, maar die is dat zeker waard :)
Voor de rest nice config :)

mja, dat geld heb ik voor de moment niet meer over ...
en al veel te veel miserie gehad met nvidia ( niet verder op ingaan liefst )

zou dit kaartje dat ik nu heb, ook al goed presteren ?

the_brainiac

Legacy Member
buycki zei:
mja, dat geld heb ik voor de moment niet meer over ...
en al veel te veel miserie gehad met nvidia ( niet verder op ingaan liefst )

zou dit kaartje dat ik nu heb, ook al goed presteren ?
als je een GTO² kan vinden,die worden trouwens weer gemaakt,kan je die unlocken naar minstens een X850XT,velen zelfs tot XT PE :) die GTO² kost iets van een 215€,als je geluk hebt zitten er op de gewone GTO ook unlockabale pipes,maar daarvoor moet je geluk hebben. :) ;)

nTFs

Legacy Member
the_brainiac zei:
als je een GTO² kan vinden,die worden trouwens weer gemaakt,kan je die unlocken naar minstens een X850XT,velen zelfs tot XT PE :) die GTO² kost iets van een 215€,als je geluk hebt zitten er op de gewone GTO ook unlockabale pipes,maar daarvoor moet je geluk hebben. :) ;)

Te koop bij Forcom voor 219 €.

BuYcKi

Legacy Member
mja ga wrs de eerste maanden niet unlocken, flashen etc

al genoeg naar de knoppen door iets te ver gaan, kon al de laatste pc hebben,
moestek altijd geen nieuwe hardware moeten kopen :p

dus nu, presteert de x800 GTO goed ?
het zou voor games zijn zoals NFS Most Wanted,
zou ik dat dan op full kunnen spelen en met 16 / 4 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan