Archief - Converse All-stars (leer) [België]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Satkan

Legacy Member
Hey mensen,

Ik zoek nieuwe Converse All-stars, namelijk de "Chuck Taylor All Star".
Deze in een leren uitvoering.

Het probleem is dat ik deze nergens in een fysieke winkel kan vinden,
en op webshops hebben ze enkel varianten zonder witte tip.

Nu heb ik via Converse.com al wat schoenen bekeken, en je kan deze zelf aanpassen. Maar deze zijn niet leverbaar in het buitenland... :confused:

Weet iemand nog een goede (Belgische) winkel waar ze veel van deze schoenen hebben?

Of beter zelfs een website waar je zelf het uiterlijk kan kiezen, zoals de U.S. site van Converse. Met aanpasmogelijkheden.

Gelieve de trollposts achterwege te laten,
En alvast bedankt!

Che Guevara

Legacy Member
je vraagt zelf de trollposts achterwege te laten :)

post je thread dan in het correcte subforum dat zou al een beetje helpen

SpYdR0

Legacy Member
Ja moet eerder in gezocht lijkt mij, maar anyway.

Misschien kan je in Aalst eens horen in de Lange Zoutstraat. Daar is er een schoenenwinkel waar ze veel all stars, converse, airwalk, ... verkopen. Maar geen idee of ze dat model hebben. Was zo goed als recht over een belgacom winkel dacht ik. Ik wou het even opzoeken met streetview om de naam van de winkel te kunnen geven, maar die straat is natuurlijk verkeersvrij dus helaas :s

Satkan

Legacy Member
Ok, bedankt SpYdR0.

Ik zal alvast eens googlen.
Zeker bedankt om eens te zoeken!

Satkan

Legacy Member
All-Star-Black-Leather1.jpg

Maat 44.5 - 45
(ik heb 45 gepast met stoffen, en die pastte goed (beetje te veel plaats.)
Ik heb al stoffen, en die zijn maat 44. Te klein.



Ook http://images.omoda.nl/img/69926c3f0261/max/1500/max/1500/bruine-converse-sneakers-converse-boot-mid.jpg vind ik mooi, die zijn jammer genoeg niet meer te verkrijgen.
En ook heb ik ze zowiezo liever met een witte tip.

Zillybe

Legacy Member
Die zwarte leren heb ik nog nooit gezien met gekleurd stiksel aan de ster. Die bruie heb ik helemaal nog nooit gezien.

In Breda hebt ge ne Converse Outlet, ook in Maasmechelen is er enen. Daar stonden er idd leren, maar denk ni diegene die ge zoekt.

Succes.

bootstrap

Legacy Member
ik dacht dat de hipsters dat aandeden in 2005.
bestaat blijkbaar nog steeds.

Satkan

Legacy Member
Heeft niets met "hipster" zijn te maken.
Dat is trouwens een term die "sociaal achterstaande jaloerse (gefrustreerde?) schepsels" gebruiken.

Cephalus

Legacy Member
Satkan zei:
Blijkbaar heb ik ze gevonden op amazon,
€85

Er staat niet in op welke Amazon maar ik zou zeker eens zien op den Duitse Amazon als het die niet was. All-Stars zijn een grote rage in .de, dus ge vindt ze daar voor goeie prijs, uiteraard met gratis verzending naar België en eenvoudige retour als de maat niet past.

Kwertie

Legacy Member
In feite is ons forum niet echt geschikt voor dergelijke threads, maar onder "buy&sell" hoort het in elk geval niet. Daarom dus verplaatst naar hier,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan