Archief - check: volledig systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
Vannacht heb ik samen met een vriend volgend systeem samengesteld:
http://img524.imageshack.us/img524/239/pcfinal0nq.jpg
Ik zal deze computer vooral gebruiken voor gamen en gewoon intensief gebruik (multitasking).

Ik had graag jullie mening gehad over eventuele verbeteringen, of mogelijke conflicts tussen verschillende delen...

PS: de 2 fans zijn bedoeld om vooraan bij in de case te steken (plaats hiervoor is voorzien)

Bedankt voor de hulp!

Spector

Legacy Member
goeie config...moest ge centjes over hebben zoue kik voor nen 4400+ kijken ma da hoeft nie :)
de enige vraag is: is die floppy nodig?? kan zijn van wel eh tzal nie op die 7.5€komen ma ik zie het nut nie voor de rest ziet da der in orde uit

*Edit: ge zijt u voeding vergeten of wel heb je die al

neomitochondria

Legacy Member
ziet er goed uit, denk ook enkel dat de voeding niet in de case zit, ofwel heb je deze al thuis liggen?

torquenstein15

Legacy Member
Hui,

Ziet er mooi uit. Alleen zou ik voor een beetje een groter hdd gaan mss anders :niceone: Ge gaat je zeker gene miskoop doen met die cpu en graka.

RealFlub

Legacy Member
ziet er goed uit, op voeding letten ;)

ms 1x1024nemen en later dan nog een latje nemen?

Davion

Legacy Member
Ziet der heel goed uit, voeding zit in de kast bij, kzou niets veranderen :)

Mako

Legacy Member
In die case zit een 500W voeding in volgens tones...
http://tones.be/shop_product.php?idx=101134
en voor die floppy: ja, ik dacht voor 7,5€ kan ik mij mss later nog last uitsparen ofzo, ge weet nooit he :)
en @ torquenstein15: da zijn 2hdd's e, 2 van 160gig. (1 voor muziek en backups van bestanden, andere om echt te 'gebruiken' )

Sagax

Legacy Member
nix op aan te merken :niceone: de floppy zou ik voor die 7 euro laten zitten, ge weet nooit da ge da ooit eens vandoen hebt
die rammekes zullen prolly wel dual channel draaien dus beter 2*512 dan 1*1024 :)

maar moest ik zoiets kopen dan laat ik de onderdelen leveren en steek ik alles zelf in elkaar. da bespaart u 50 eurokes :p

Mako

Legacy Member
Ja, ik zou dat ook wel zelf kunnen, maar dan denk ik maar 'STEL dat er iets kapot gaat (liefts het duurste onderdeel dan) dan heb ik het gedaan, als zij iets kapot doen, moeten ze het zelf maar vervangen :p'

vinnieman

Legacy Member
En hoe doe je het dan met de software?(drivers,os)...enneuh...doen zij de bios ook?

Mako

Legacy Member
zij zorgen er voor dat alle onderdelen correct zijn verbonden, en regelen ook de bios; maw zij zorgen ervoor dat je computer werkend in elkaar zit. Maar dan moet je zelf nog os installeren, en evt softwarematige drivers... (je kan bij tones ook vragen of zij ook dit doen, tegen een prijs natuurlijk)

vinnieman

Legacy Member
als zij de bios maar doen, meer moet da ni zijn. Een cd'ke insteken kannek zelf nog juist:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan