Mette2
Legacy Member
Graag de mening over deze case : Xilence X2
Meer info op www.xilencepower.com
Vooral dus de mening over het feit dat je alles ondersteboven moet inbouwen (voor een betere koeling volgens Xilence)
Reviews mogen ook gepost worden
Meer info op www.xilencepower.com
Vooral dus de mening over het feit dat je alles ondersteboven moet inbouwen (voor een betere koeling volgens Xilence)
Reviews mogen ook gepost worden