Wover
Legacy Member
Hey,
ik zou graag een nieuwere, kleinere en stillere case aankopen dan degene die ik nu heb (antec plusview 1000amg met window).
Ik heb een nieuwe graka en daardoor geraakt mijn hd rack niet meer in zijn vak, dusja
ik had al ne coolermaster centurion5 in gedachten, maar die is ni bepaald kleiner vrees ik.
Andere voorstellen zijn ook welkom, liefst zonder voeding, window hoeft ni per sé, en liefst kleiner dan mijn huidige case en kostprijs +-€60
ik zou graag een nieuwere, kleinere en stillere case aankopen dan degene die ik nu heb (antec plusview 1000amg met window).
Ik heb een nieuwe graka en daardoor geraakt mijn hd rack niet meer in zijn vak, dusja

ik had al ne coolermaster centurion5 in gedachten, maar die is ni bepaald kleiner vrees ik.
Andere voorstellen zijn ook welkom, liefst zonder voeding, window hoeft ni per sé, en liefst kleiner dan mijn huidige case en kostprijs +-€60

