Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hola very nice, zeker grote kanshebber dan om volgende maand tot men arsenaal toegevoegd te wordne ^^solix_inc zei:139€ @ codima
hmm id daar heb je een goed punt, dat stoort me nu ook aan men huidige case :/NoizeSuppressor zei:Die antec is idd niet mis, maar ik gebruik mijn dvd roms nogal veel en ik haat het als de deur openstaat... Daarom vind ik het jammer, anders zou ik die zeker overwegen zo'n propere lay out
hmm ook wel een leuke knaap preciessolix_inc zei:De TT armor mss

Troman zei:hmm id daar heb je een goed punt, dat stoort me nu ook aan men huidige case :/
andere case dus ..
goed opgemerkt!
boostah zei:gewoon deur eraf laten, problem solved (is dan wel niet meer zo strak, but it does the trick)