Hyperia
Legacy Member
Hallo,
Ik zou binnenkort een nieuwe pc kopen , maar ik had een vraag over een case , de twelve hunderd van Antec.
Ik wou hem vooral kopen omdat ik zeker genoeg plaats heb om hem te plaatsen dus het niks uitmaakt dat hij zo groot is én daardoor ook betere koeling heeft wat altijd de performance en levensduur ten goede komt.
En ook omdat ik het een mooi design vind met de blauwe LEDfans.
Heeft iemand hier ervaring met deze case?
Eventuele voordelen en nadelen?
Zo ja , een beter voorstel?
Alvast bedankt
Ik zou binnenkort een nieuwe pc kopen , maar ik had een vraag over een case , de twelve hunderd van Antec.
Ik wou hem vooral kopen omdat ik zeker genoeg plaats heb om hem te plaatsen dus het niks uitmaakt dat hij zo groot is én daardoor ook betere koeling heeft wat altijd de performance en levensduur ten goede komt.
En ook omdat ik het een mooi design vind met de blauwe LEDfans.
Heeft iemand hier ervaring met deze case?
Eventuele voordelen en nadelen?
Zo ja , een beter voorstel?
Alvast bedankt

. Ik vindt het zelf na lezen van reviews een goede case met degelijke fans (antec tricool) waar ik wel ervaring met heb en deze zijn zeer stil , verplaatsen zeer goed de lucht en manual fan control hangt er aan of in deze kast zit deze ingewerkt wat wel handig is als je het niet softwarematig wilt doen. Conclusie, veel geld maar je krijgt wel iets zeer degelijks