sumoman_4
Legacy Member
Ne goeienavond.
't Wordt tijd om mijn pc te vervangen en na veel research ben ik op deze config uitgekomen.
Case: Corsair Carbide 500R € 95,00
Voeding: Corsair HX750W € 125,00
Mobo: ASUS Sabertooth 990FX Socket AM3+ € 144,00
CPU: AMD Phenom II X4 965 3.4GHz AM3 Black Edition € 108,00
RAM: Corsair Vengeance - 8GB 1600MHz PC3-12800 - 2x 4GB Kit € 35,95
Graka: MSI Radeon R6850 Cyclone 1GD5PE - 1GB - PCI-E € 134,00
Totaalprijs bij Komplett.be: Totaal (incl. verzendkosten): € 648,90
Nu heb ik hier en daar nog enkele kleine vraagjes / opmerkingen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik momenteel nog geen hd of dvd-rw genoteerd omdat ik (voorlopig) nog die van mijn oude pc zou gebruiken totdat de prijzen terug wat gedaald zijn. Zou dan met tijd zien voor een ssd boot drive en een degelijke storage hd of zo.
Had gehoopt om met tijd zelfs nog een 2de 6850 graka te monteren en Crossfire te gaan. Voeding zou toch normaal geen problemen mogen leveren zeker?
Overclocken begin ik toch niet aan, dus veronderstel dat de cpu koeler voldoende zal zijn. Hopelijk niet te luid?
Iemand die ervaringen (goed of slecht) heeft met dit soort setup? Vooral dan het mobo, de cpu of de graka?
Ervaringen met Komplett.be? Geen problemen qua verborgen kosten of slechte service of zo?
Zou sowieso zelf monteren, hoewel het de 1ste pc wordt lijkt het niet te moeilijk.
Alle feedback is zeer welkom!
't Wordt tijd om mijn pc te vervangen en na veel research ben ik op deze config uitgekomen.
Case: Corsair Carbide 500R € 95,00
Voeding: Corsair HX750W € 125,00
Mobo: ASUS Sabertooth 990FX Socket AM3+ € 144,00
CPU: AMD Phenom II X4 965 3.4GHz AM3 Black Edition € 108,00
RAM: Corsair Vengeance - 8GB 1600MHz PC3-12800 - 2x 4GB Kit € 35,95
Graka: MSI Radeon R6850 Cyclone 1GD5PE - 1GB - PCI-E € 134,00
Totaalprijs bij Komplett.be: Totaal (incl. verzendkosten): € 648,90
Nu heb ik hier en daar nog enkele kleine vraagjes / opmerkingen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik momenteel nog geen hd of dvd-rw genoteerd omdat ik (voorlopig) nog die van mijn oude pc zou gebruiken totdat de prijzen terug wat gedaald zijn. Zou dan met tijd zien voor een ssd boot drive en een degelijke storage hd of zo.
Had gehoopt om met tijd zelfs nog een 2de 6850 graka te monteren en Crossfire te gaan. Voeding zou toch normaal geen problemen mogen leveren zeker?
Overclocken begin ik toch niet aan, dus veronderstel dat de cpu koeler voldoende zal zijn. Hopelijk niet te luid?
Iemand die ervaringen (goed of slecht) heeft met dit soort setup? Vooral dan het mobo, de cpu of de graka?
Ervaringen met Komplett.be? Geen problemen qua verborgen kosten of slechte service of zo?
Zou sowieso zelf monteren, hoewel het de 1ste pc wordt lijkt het niet te moeilijk.
Alle feedback is zeer welkom!
Dit lijkt me een veel betere config! Ga me deze zelf aanschaffen