Archief - Beste harde schijf MP3 speler op't moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creep

Legacy Member
Mijn Cowon Iaudio M3 heeft helaas het leven begeven en dus heb ik behoefte aan een nieuwe MP3 speler. Ik ben nogal een gadgetfreak dus heb er wel wat geld voor over. Budget is +-330€

Daar kan ik dus zowel een Ipod Video of dergelijke mee kopen, maar nu is de vraag, is dat wel de beste oplossing?

Tijdelijk in carrefour hebben ze een samsung YH J70 voor 249€, ook wel interessant?

De Creative M vision ziet er dan ook weer niet slecht uit. Wat is de beste keuze? beste prijs/kwaliteit? En vooral, beste costumer service, garantie en duurbaarheid

desert storm

Legacy Member
Ik zou voor de Creative gaan, no doubt ;) Samsungs MP3-spelers betrouw ik om een of andere reden niet, 't is niet omdat ze goeie LCD-schermen maken, dat hun andere producten daarom evengoed zijn...

iPod is te duur voor wat het maar te bieden heeft.

boostah

Legacy Member
desert storm zei:
Ik zou voor de Creative gaan, no doubt ;) Samsungs MP3-spelers betrouw ik om een of andere reden niet, 't is niet omdat ze goeie LCD-schermen maken, dat hun andere producten daarom evengoed zijn...

iPod is te duur voor wat het maar te bieden heeft.

ehm creative komt meestal (zelfs praktisch altijd) vrij slecht uit de reviews (maarja ze zijn dan meestal ook een pak goedkoper)

iriver, iaudio of ipod

Creep

Legacy Member
Van iaudio willek even wegblijven nu. En in tegenstelling wat de meesten denken is de Creative M vision zelfs duurder dan de Ipod Video. Als hij echt beter is wil ik het er natuurlijk aan geven, maar tot nu toe zeggen de reviews idd iets anders...

NielsParedis

Legacy Member
iriver

Je hebt gewoon even pech gehad met je iaudio,want dit is degelijk materiaal.

of istation (vind je meer info op mijn website)

Borrrr

Legacy Member
ipod video moet je ontzettend goed verzorgen als je zonder krassen wil leven (maar denk dat dit zelfs onvermijdelijk is)
en mijn ipod video durft al eens tegen te werken (dat ik hem effe niet opkrijg, dat ik 5 minuten lang naar een appel op het scherm moet zien en als hij dan opspringt dat ik nog 1 streepje batterij heb + batterijmeter is niet ideaal)
al bij al ben ik er wel content van hoor ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan