Archief - Beste 3d-kaart, budget 150euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

siegfried16

Legacy Member
Hey weet iemand welke 3d-kaart ik best neem met een budget van 150 euro?
Ik koop een nieuwe aangezien mijn huidige oblivion niet kan draaien.

Verdere info over mijn systeem:

AMD athlon 64 3500+
1gb DDR RAM
A8N SLI deluxe ASUS

alvast bedankt!

Mette2

Legacy Member
Ik zou zeggen de 7600GT maar ik denk dat die nog net iets over je budget zit, dan zou je later ook eventueel nog een 2de kunnen bijkopen om ze in SLI te zetten...

siegfried16

Legacy Member
en een 6600 GT? of is die kaart al wat aant verouderen?

TekkaBlade

Legacy Member
siegfried16 zei:
en een 6600 GT? of is die kaart al wat aant verouderen?

Uiteraard is deze al aan het verouderen maar ze zal oblivion tenminste kunnen draaien en het verschil met je ouder kaart zal je zeer zeker voelen.

Zo'n upgrade verlengt de levensduur van je pc toch nog met een jaartje.
Je weet ook wel dat je geen enkel recent spel op uberdetails zal kunnen spelen eh... Enfin ja, als je die 9000 gewoon bent dan ben je ook geen uberdetails gewoon...

|XcW|

Legacy Member
De XT is ook niet echt zo snel in vergelijking met een 6800GT.

Ik denk dat deze niet veel scheelt met een 6600GT? ( kan ook verkeerd zijn )

ATI X800VE All-in-Wonder 256Mb + soft € 159.95

Deze is ook niet slecht voor zijn prijs.

Mette2

Legacy Member
|XcW| zei:
De XT is ook niet echt zo snel in vergelijking met een 6800GT.

Ik denk dat deze niet veel scheelt met een 6600GT? ( kan ook verkeerd zijn )

ATI X800VE All-in-Wonder 256Mb + soft € 159.95

Deze is ook niet slecht voor zijn prijs.

De XT is inderdaad minder snel als de 6800GT (of de 6800GS die de 6800GT vervangt) maar is toch nog sneller dan de 6600GT.

LaCucaracha

Legacy Member
ik verkoop je mijn 6800gt voor 185 €
nog een jaar garantie, kaart is nieuw uit RMA
zit Arctic silencer op

R-evolution™'

Legacy Member
ik heb hier 2 6600Gt's , en wie beweert dat ik geen nieuwe games op full detail kan spelen moet maar eens kome kijken

LaCucaracha

Legacy Member
R-evolution™' zei:
ik heb hier 2 6600Gt's , en wie beweert dat ik geen nieuwe games op full detail kan spelen moet maar eens kome kijken


als nieuw game=oblvion, dan durf ik dat beweren ja:p

Troman

Legacy Member
LaCucaracha zei:
als nieuw game=oblvion, dan durf ik dat beweren ja:p
oblivion bolt op single 6600gt zelfs perfect
This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 4 seconds.

LaCucaracha

Legacy Member
er is een verschil tussen perfect (=schokloos) draaien en op full detail spelen... dat oblivion perfect zal DRAAIEN op een 6600gt staat uiteraard buiten kijf, maar of je het op full detal kan spelen...

Troman

Legacy Member
LaCucaracha zei:
er is een verschil tussen perfect (=schokloos) draaien en op full detail spelen... dat oblivion perfect zal DRAAIEN op een 6600gt staat uiteraard buiten kijf, maar of je het op full detal kan spelen...
dat spel is op zich al mooi genoeg, eye candy is poespas..
This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 11 seconds.

LaCucaracha

Legacy Member
Troman zei:
dat spel is op zich al mooi genoeg, eye candy is poespas..
This forum requires that you wait 45 seconds between posts. Please try again in 11 seconds.


kan goed zijn, maar daar ging het em niet over:p
feit is: met 6600gt kan je het spel niet op full detail spelen, je kan het evenwel zeker draaien met die kaart

-dawnz-

Legacy Member
R-evolution™' zei:
ik heb hier 2 6600Gt's , en wie beweert dat ik geen nieuwe games op full detail kan spelen moet maar eens kome kijken
Oblivion niet nee :)

wete ... 6800GT > 2*6600GT ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan