Archief - back to gaming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tristos

Legacy Member
wat denken jullie van deze setup :


CPUs Koelers
(Art.-Nr.: HXLY41)
Mugen 3 SCMG-3000 (775, AM2+, 1366, 1156, AM3, 1155, AM3+, FM1) € 39,99* € 39,99*

DVD-reWriters Serial-ATA
(Art.-Nr.: CEBX21)
PX-L890SA (24 / 8 / 12 speed) € 34,99* € 34,99*

Moederborden Socket 1155
(Art.-Nr.: GRER25)
Z68 EXTREME3 GEN3 (Intel® Z68 Express) € 127,90* € 127,90*

CPUs Socket 1155
(Art.-Nr.: HR5I05)
Core™ i5-2500K (4x 3300 MHz) € 197,90* € 197,90*

Behuizingen Midi Tower
(Art.-Nr.: TQXV6E)
Carbide 500R (4x 5,25" extern, 6x 3,5" intern) € 109,90* € 109,90*


Geheugen DDR3-1333
(Art.-Nr.: IDIF26)
8 GB DDR3-1333 Kit (8192 MB) € 35,99* € 35,99*


Voedingen tot 600 Watt
(Art.-Nr.: TN6O13)
ModXStream Pro 600W (600 Watt) € 64,90* € 64,90*
Subtotaal: € 611,57*
bijkomende verzendkosten

Totaalprijs :€ 611,57*

mijn budget draait hier voorlopig rond 650€ en wil terug gamen bv:
modern warfare 2 en 3,left 4 dead 2, CSCZ en ook wel toekomst gericht
ik wil voorlopig de intel graphics hd3000 die op de i5 zit gebruiken tot er wat meer geld voor een deftige kaart en een dell u2312
dacht van mss naar xfx hd6790 met dual fans 1gb te gaan of msi R6850 cyclonen 1gb
jullie mening is van harte welkom
grtz

ps: scherm(19inch),keyboard en muis heb ik nog liggen

Neoken

Legacy Member
ik wil voorlopig de intel graphics hd3000 die op de i5 zit gebruiken tot er wat meer geld voor een deftige kaart
Dat is echt the bare minimum hé. Als je deftig zal willen gamen met deze pc ga je van de eerste keer een gfx kaart moeten aanschaffen. Dus, als je een game pc wilt hebben voor 650€ zou ik gewoon een goedkopere CPU en moederbord nemen in combinatie met bijvoorbeeld een 6870.

Mugen heb je niet nodig tenzij je wil overclocken.
DVD schrijvers heb je ook al voor +-20€.
Case lijkt me aan de dure kant voor zo'n beperkt budget. Je kan zeker iets deftigs vinden voor de helft van de prijs, zoals een Antec 300.

Twinturbo

Legacy Member
Kan je een harde schijf van een andere pc gebruiken?
Met 650 € kan je een i5 2300/2400 systeem met een 6870 of zelfs gtx 560 ti samenstellen als je op de juiste plaatsen bespaart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan