Delark
Legacy Member
Hoi allemaal!
Deze vraag is waarschijnlijk al tig keer gesteld, maar ik doe het lekker toch.
Nu, het zit zo. Vroeger was ik een rasechte pc-gamer. Helaas is dat door tijdsgebrek (werken) helemaal in de vergetelheid geraakt en ben ik overgeschakeld op console gamen.
Gezien ik de draad van multiplayer-gaming (BF3 is de moment, die leuke tijden met BF2) terug wil oppikken (teveel kindjes op de console, en ik speel er toch enkel sp op) vroeg ik me af waar ik het best af ben voor een iet-wat budget-vriendelijke game pc.
Ik heb helaas liefst niet de hassle van het allemaal bestellen van onderdelen en zelf in elkaar te zetten (Vroeger ging dat, nu niet echt meer)
Mijn budget zou rond een 800 euro liggen, hoger dan 1000 wil ik echt niet gaan. (Lager is altijd mooi)
Mijn enigste vereiste is dat ik BF3 op 't hoogste (indien te hoog gegrepen, op iets deftig van settings) kan spelen. (En dat dat ding snel opstart)
Alvast bedankt!
Help will reward an e-cookie!
- Niet te veel met vaktermen beginnen rondsleuren, ik ben helaas al enige tijd uit de "scene" (;
Deze vraag is waarschijnlijk al tig keer gesteld, maar ik doe het lekker toch.
Nu, het zit zo. Vroeger was ik een rasechte pc-gamer. Helaas is dat door tijdsgebrek (werken) helemaal in de vergetelheid geraakt en ben ik overgeschakeld op console gamen.
Gezien ik de draad van multiplayer-gaming (BF3 is de moment, die leuke tijden met BF2) terug wil oppikken (teveel kindjes op de console, en ik speel er toch enkel sp op) vroeg ik me af waar ik het best af ben voor een iet-wat budget-vriendelijke game pc.
Ik heb helaas liefst niet de hassle van het allemaal bestellen van onderdelen en zelf in elkaar te zetten (Vroeger ging dat, nu niet echt meer)
Mijn budget zou rond een 800 euro liggen, hoger dan 1000 wil ik echt niet gaan. (Lager is altijd mooi)
Mijn enigste vereiste is dat ik BF3 op 't hoogste (indien te hoog gegrepen, op iets deftig van settings) kan spelen. (En dat dat ding snel opstart)
Alvast bedankt!
Help will reward an e-cookie!
- Niet te veel met vaktermen beginnen rondsleuren, ik ben helaas al enige tijd uit de "scene" (;