Archief - ati x1600 pro 512mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thrypo

Legacy Member
is dees een goede kaart om cs:s te spelen ik speel nu met ati x9800pro
al vast bedankt

borisson_

Legacy Member
ik denkt da ge eender welk spel wel kunt spele me die kaart : 0

Davion

Legacy Member
Das nie nen upgrade, kzou da nie doen eigelijk, kzou eerder naar een 7900GT of X1900XT gaan, wat is de rest van u config eigenlijk?

Davion

Legacy Member
Ochja, t'is blijkbaar wel nen upgrade, ma kzou toch direct tegoei doorupgraden naar een 7900GT/X1900XT.

boostah

Legacy Member
kvindt het eigenlijk ook ni echt de moeite, maja ati geeft ni veel meer in agp, en source is nu een van de spellen die veel liever een ati heeft dan een nvidia

maar desondanks denk ik toch wel dat bv een 6800gs meer winst zal geven tov 9800pro dan de x1600pro

PineMangoes

Legacy Member
X1600pro is ongeveer een 6600 GT qua performance, dus zo'n groot verschil t.o.v. die 9800 pro zul je zeker niet merken (pak mss 10-20%). Voor AGP is de bang-for-buck eigenlijk bedroevend te noemen tegenwoordig, maar kzou toch minimaal naar een 6800 GS of een X800 GTO/pro gaan moest ik jou zijn...

uni1313

Legacy Member
Het is beter een 1600XT te nemen dan een 1600Pro. Die 512mb zijn enkel maar om u te verleiden de PRo versie te nemen.

Hell$pawn

Legacy Member
Ik zit met dergelijk probleem, ik zit nu met een asus AX800pro met 256GDDR3ram. Nu zou ik willen upgraden naar een X1600Pro met 512DDR2ram, zou dit een upgrade zijn dien zen geld waard is?

uni1313

Legacy Member
Hell$pawn zei:
Ik zit met dergelijk probleem, ik zit nu met een asus AX800pro met 256GDDR3ram. Nu zou ik willen upgraden naar een X1600Pro met 512DDR2ram, zou dit een upgrade zijn dien zen geld waard is?
Wacht tot de nieuwe kaarten voor Vista op de markt komen die zijn DX 10.
Jouw kaart kan nog wel mee. En als je toch wenst up te graden ga dan voor een 1800XT of 1900XT.

Hell$pawn

Legacy Member
Feit is dat ik nu nog met een AGP-slot zit,dus zoek ik te upgraden voor AGP volledig verdwenen is. Rekening houdende met deze factor, zou ik me dan deze kaart aanschaffen of beter niet? Een benchmark 3dmark'06 toont toch een merkbaar verschil op.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
NIET DOEN enige upgrade die misschien waardig zou zijn voor vista er is is een 7800GS....

boostah

Legacy Member
Hell$pawn zei:
Ik zit met dergelijk probleem, ik zit nu met een asus AX800pro met 256GDDR3ram. Nu zou ik willen upgraden naar een X1600Pro met 512DDR2ram, zou dit een upgrade zijn dien zen geld waard is?

leuk ga je achteruit in fps, gezellig :p (natuurlijk hebde dan wel sm3, maar dan wel met een kaart da er te traag voor is), enigste reden ooit voor deze upgrade te doen is als ge veel encode/decode van media (dus muziek, films) en dervoor avivo wilt gebruiken, anders stick with den 800pro (als ge toch wilt upgraden kijk anders eens of je je kaart pipes kan unlocken enzo, er zijn pro's in omloop waar het mee gaat, weet enkel niet de welke)

Hell$pawn

Legacy Member
Ik zit met een TD, geen TVD, dus ik denk ni dat dit een oplossing biedt.In ider geval bedankt @ iedreen voor de hulp.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan