Archief - asus geforce go 6200 tc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

timothy

Legacy Member
Is dit een goeie kaart?? of toch maar ati x700?? Maar kvertrouw meer nvidia voor games... is voor laptop

Stre@mus

Legacy Member
Ik heb ook die X700 (met 128Mb dedicaded memory) zitten in mijn craptop, en dat is een heel goe kaartje. 'k Kan daar zelfs Battlefield 2 ed. deftig mee spelen.

timothy

Legacy Member
Was zijn de beste kaarten voor laptop op dit moment dan? Diegene die zeker oblivion aankunnen bijvoorbeeld...

Stre@mus

Legacy Member
Dell steekt geloof ik maximaal een 6800 Ultra Go met 256Mb dedicated memory
Bij alienware kan je natuurlijk een 7800 GTX Go krijgen :crazy:

Beide producenten bieden enkele high-end laptop graka's aan:
nVidia Go Series
Ati Mobility Series

Yank

Legacy Member
Pointer Systems heeft ook de 7800GTX Go, heel wat goedkoper dan Alienware ;)
Te verkrijgen bij oa jaha.be

Gothrek

Legacy Member
bij dell kan je toch ook een 7800go krijgen
kheb zo een 6200go en kzen der toch content van, gamen gaat, maar verwacht er ni veel van :)

Davion

Legacy Member
Klopt Gothrek, maar hangt ook sterk af van het eigen geheugen zo hebde er met TC (TurboCache) die zelf ook een deel geheugen hebben en ge hebt er die alleen TC hebben, die die alleen TC hebben zijn nog stukken trager dan die met eigen RAM :)

PineMangoes

Legacy Member
Een x700 maakt die 6200 (zeker de crappy TC versie) volledig in. Een 6200 draait amper doom 3 @ low, die x700 kan alle nieuwe games redelijk aan.

Tegenwoordig is de x1600 de meest gebruikt laptopkaart, die ligt qua performance niet veel hoger dan die x700. Zo'n 7800 Go zal serieus ownen op games, maar je batterij zal 't ook geweten hebben. Bottom line, wil je echt goed gamen, koop geen laptop.

EDIT: Voor oblivion zou 'k niet lager dan een 6800 Go gaan, die x1600 zal toch serieus moeite hebben

Gothrek

Legacy Member
de mijne heeft 64ram aan boord + nog ewa geheugen dat hem gebruikt van mijne gewonen ram
nuja, alles bolt deftig op mijn native resolutie
kheb hier zwaarder gerief dak gebruik om te gamen

PineMangoes

Legacy Member
Zelfs een geforce 2 of 3dfx kaart kan native bollen in 2D mode, daar hebde echt geen 6200 voor nodig.

PineMangoes

Legacy Member
je gaat me hier niet wijsmaken dat je met een 6200 TC pakweg F.E.A.R. @ 1280*1024 draait... Kmoet met m'n 7800 GS al opties verlagen om dat te draaien.

timothy

Legacy Member
7800 gtx go is dus de beste... Dell heeft zo een? Maar diegene die in Alienware zit is beter door de TC of zoiets?

PineMangoes

Legacy Member
Er bestaat geen 7800 gtx go met TC. Zou 't equivalent zijn van een ferrari met maar één versnelling...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan