Diezeldog
Legacy Member
Zeer waarschijnlijk een vraag die al gesteld is, maar goed ik stel die nog eens:
zoals titel al zegt => AMD64 3500 of INTEL P4 640 3,2
Dan stel men de vraag: "voor wa est tedoen?"
voornamelijk dvdshrink,video bewerking(omzetten mpg to avi en omg)
maken van eigen dvd's (moviemaker2)
geen games
o'clock: mja, als da kan, moet niet
alvast bedankt voor jullie reacties !
zoals titel al zegt => AMD64 3500 of INTEL P4 640 3,2
Dan stel men de vraag: "voor wa est tedoen?"
voornamelijk dvdshrink,video bewerking(omzetten mpg to avi en omg)
maken van eigen dvd's (moviemaker2)
geen games
o'clock: mja, als da kan, moet niet
alvast bedankt voor jullie reacties !