SpeedFreak.be
Legacy Member
ik heb er een maand of 2 eentje mee samengesteld en laten bouwen geen klachten eigenlijk behalve die stomme rot stikker ivm de garantie op de case. Nu is het wel zo dat de eerste windows install slecht was... heb hem binnengebracht nieuwe install, maar er zit nog altijd een raar iets in.. Ik kan niet aan de instellingen voor windowsupdate (op een 1 of andere manier geen beheerdersrechten).