bloodoo
Legacy Member
hey
wel ik heb gemerkt dat men world of warcraft niet zo vlot draaid in plaatsen zoals AV.men moederbord is een ASUS A7N8X-X Motherbord X series en ik heb 512 ram ( komt later wat bij)
kdenk dat het enige dat me tegenhoudt voor een goede performance te hebben op wow men 3dkaart is NVIDEA GeForce FX5900 XT
ik heb met mijn stage een centje bijverdient en ik dacht eraan om een nieuwe 3dkaart te kopen,maar ik ken daar echt de balle van
ik heb een budget van 350 max ik denk dat men mobo alleen agp ondersteunt,dus het zal een agp moeten zijn
iemand een idee dewelke +de prijs ong
kan er me ook iemand zeggen waar ik op moet letten als ik me een nieuwe kaart aanschaf?
greetz
ps:alleen antwoorden als je weet waarover je spreekt,ik heb voor die centjes hard gewerkt dus kwil ze niet verkwisten
de kaart mag ook goedkoper maar er moet wel een degelijk performanceverschil zijn met mijn huidige
ik wil de laatste huidige games kunnen draaien
men probleem in av is dat men scherm bevriest of heel schokkend gaat, denk dus dat het aan men 3dkaart ligt
wel ik heb gemerkt dat men world of warcraft niet zo vlot draaid in plaatsen zoals AV.men moederbord is een ASUS A7N8X-X Motherbord X series en ik heb 512 ram ( komt later wat bij)
kdenk dat het enige dat me tegenhoudt voor een goede performance te hebben op wow men 3dkaart is NVIDEA GeForce FX5900 XT
ik heb met mijn stage een centje bijverdient en ik dacht eraan om een nieuwe 3dkaart te kopen,maar ik ken daar echt de balle van
ik heb een budget van 350 max ik denk dat men mobo alleen agp ondersteunt,dus het zal een agp moeten zijn

iemand een idee dewelke +de prijs ong
kan er me ook iemand zeggen waar ik op moet letten als ik me een nieuwe kaart aanschaf?
greetz
ps:alleen antwoorden als je weet waarover je spreekt,ik heb voor die centjes hard gewerkt dus kwil ze niet verkwisten
de kaart mag ook goedkoper maar er moet wel een degelijk performanceverschil zijn met mijn huidige
ik wil de laatste huidige games kunnen draaien
men probleem in av is dat men scherm bevriest of heel schokkend gaat, denk dus dat het aan men 3dkaart ligt

)