Die setjes,in mijn opinie is die antec kuhler H2O 620 een goede voor een redelijke prijs,zijn ook goed (ook wel afhankelijk van welke),maar vaak duurder voor dezelfde en zelfs ook mindere prestaties.
Heb je b.v. geheugen met grote heat spreaders gekocht dan zijn dit soort setjes best wel een optie.
Verder zit men hier nogal aan de mugen 2 vastgebakken.
Lekken zal denk ik niet zo gauw gebeuren en die antec setjes hebben al dikkere slangen heb ik gelezen.Zolang jij maar geen gekke dingen doet zal het wel los lopen.
Zoek er verder eens wat reviews over op als je geïnteresseerd bent.