Archief - Advies Nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiestyle

Legacy Member
Hey iedereen, ik wou vragen of iemand voor mij een game pc kon instellen op een vertrouwbare online site

of kent u een winkel in de buurt van antwerpen waar ik met jullie samenstellingsinfo kan gaan en het daar kan kopen en zelf afhalen ofzo, want dit zou ik liever hebben.

Maarja, online is ook goed moest ge niks in de buurt weten.

Ik ken te weinig over een pc om zelf een goede game pc samen te stellen ,

mijn budget is 1500 euro (meer mag) (iets minder is altijd welkom :p )
en het is vooral om games zoals elder scrolls skyrim ,rage ,diablo 3 , crysis 2 en zeker games voor de komende 2 jaar toch op ultieme graphic settings te spelen zonder enige lag ofzo...
enkel pc, geen scherm nodig
en ik wou vragen of er een hdmi uitgang kan zijn om aan een tv te koppelen ofzo?
Alvast bedankt om u hiermee bezig te houden xP

ATI

Legacy Member
Hey

Ik heb mijne pc van alternate.be das in antwerpen (Aartselaar) kun je ook gaan afhalen vermoed ik.

Ga je overclocken???

Voor aan tv te koppelen die videokaarten hebben dvi is hdmi zonder geluid,maar je kan een dvi naar hdmi kabel kopen in electrowinkel of bestellen.

Kiestyle

Legacy Member
ATI zei:
Hey

Ik heb mijne pc van alternate.be das in antwerpen (Aartselaar) kun je ook gaan afhalen vermoed ik.

Ga je overclocken???

Voor aan tv te koppelen die videokaarten hebben dvi is hdmi zonder geluid,maar je kan een dvi naar hdmi kabel kopen in electrowinkel of bestellen.
Bedankt man xP

Overclocken? Ik heb da nog nooit gedaan dus kweni of ik het wel ga kunnen dan moet er iemand mij da wel ten goeie uitleggen fzo xD Dus das ni echt waar ik naar uitkijk

En bedankt voor de tip kwist ni dat er zo een kabel was

ATI

Legacy Member
Dit is een betrouwbare winkel in nederland bestel ik ook altijd bij,zeer goede service en goedkoper dan alternate.

De behuizing moet je zelf kiezen is persoonlijk zou wel ne big tower pakken of toch een kas dat groot is.Ik weet dat je NOG niet gaat overclocken,maar deze is heel simpel om te overclocken en gaat je wel stuk meer performance geven.

Goede winkels in België alternate,jaha,power4pc en deze zijn goedkoop ook.

Kiestyle

Legacy Member
ATI zei:
Dit is een betrouwbare winkel in nederland bestel ik ook altijd bij,zeer goede service en goedkoper dan alternate.

De behuizing moet je zelf kiezen is persoonlijk zou wel ne big tower pakken of toch een kas dat groot is.Ik weet dat je NOG niet gaat overclocken,maar deze is heel simpel om te overclocken en gaat je wel stuk meer performance geven.

Azerty

De voeding is een corsair normaal heel goed merk ,maar kan iemand miss ff zeggen of dat een goeie reeks is???

Edit:je kan deze samenstelling ook bij andere winkel pakken gaat gewoon duurder uitkome,goede winkels zijn jaha,alternate,power4pc,azerty en er zijn er nog maar bij deze heb ik al besteld en alles was tot in de puntjes in orde!

Dit is zwaar onder uw budget en zeer krachtige pc!
hey man zou ge misschien voor mij eentje kunnen samenstellen? :s Kweet echt ni waar ik aan moet beginnen xD

ATI

Legacy Member
Kiestyle zei:
hey man zou ge misschien voor mij eentje kunnen samenstellen? :s Kweet echt ni waar ik aan moet beginnen xD

Had gedaan ,maar die azerty gaf alleen de cpu koeler weer

Ok hier is een samenstelling van bij alternate Aartselaar.

24ltv03.png


De behuizing moet je wel zelf kiezen is nogal persoonlijk,en bij opmerkingen zet je maar dat zij hem moetten ineensteken als je het niet zelf wilt/kan doen.

Ik heb geen hdd gepakt alleen ssd ,omdat hdd wel echt belachelijk duur is als je toch een wilt samsung f3 7200rpm is wel goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan