Archief - Advies nieuwe game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
Graag had ik jullie advies gevraagd voor mijn nieuwe game pc.
Ik heb al wat rondgekeken op het forum en heb op die basis de onderdelen gekozen.

Het is de bedoeling dat het systeem weer enkele jaren mee gaat daarom dat ik dit heb gekozen bij Power4PC




COOLERMASTER CM 690 II Advanced (black, no psu, atx)
89,50 €

INTEL Core i5 2500K (3.3 ghz, 6 mb, s1155, 95 watt, boxed)
189,90 €

2 X KINGSTON ValueRam (4096 mb, 1333 mhz, CL9, 1.5 v, non-ecc, unbuffered)
47,00 €

NEC DVD ReWriter AD-7280S (24x, sata, black)
19,50 €

CORSAIR TX750M (750 watt, atx, sli ready, modular)
110,70 €

SCYTHE Mugen 2 Rev B SCMG-2100 (s775, sAM2, s478, s939, s754, s940, s1366, sAM3, s1156, s1155)
38,50 €

MICROSOFT Windows 7 Home Premium OEM (64, OEM, NL, SP1)
95,00 €

2 X SAPPHIRE RADEON HD6950 + DIRT3 (800 mhz, 2048 mb, DDR5, 5000 mhz, 256 bit, 11, fan)
487,99 €

OEM Assembling and Configuration
30,00 €

ASROCK P67 Extreme4 v3
143,07 €

2 X SAMSUNG Spinpoint F3 (1000 gb, sata/300, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")
97,00 €


Fire away!

azertyalex

Legacy Member
ram kan goeikoper, en waarom een 100€ harde schijf?

Fredje

Legacy Member
welk RAM geheugen en HD raad je dan aan ?

zeker op vlak van HD's bennek volledig nimmer mee :)

R3L4X

Legacy Member
azertyalex zei:
ram kan goeikoper, en waarom een 100€ harde schijf?

Hoogstwaarschijnlijk heeft hij er 2 genomen, eerst even redeneren voor je post he :p.

Fredje

Legacy Member
en is het aangeraden om eventueel een SSD te kiezen voor het OS en dergelijke ?

Zoja de welke ?

Sakke1994 zei:
Hoogstwaarschijnlijk heeft hij er 2 genomen, eerst even redeneren voor je post he :p.

idd waar ma kwas het er vergeten bij te zetten :)

Fredje

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Steek hem zelf ineen en bespaar je 30 euro, de rest van je build ziet er vrij ok uit.

True maar voor €30 ganek de tijd er ni voor uitrekken + het risico nemen om toch iets kapot te doen.

Tis ni dak zwaar op men budget moet letten maar gwn om een miskoop te verkopen datk het hier vraag :)

R3L4X

Legacy Member
Als je het geld hebt, voor een SSD gaan, een crucial M4 +- 100 euro. Daar zet je dan je OS op en eventueel programma's die je zeer vaak gebruikt.

azertyalex

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Hoogstwaarschijnlijk heeft hij er 2 genomen, eerst even redeneren voor je post he :p.

da had ik ook al gedacht indd ;).
maar op de foto stond da er nie op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan