Archief - Advies: laptop voor vriendin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

roslar

Legacy Member
hallo,

naar aanleiding van mijn lanfobie wil ze dat ook eens proberen
maar ze heeft geen pc dat ze mag meenemen enzo, dus de perfecte oplossing is een laptop.

Dus een laptop voor beetje office, beetje msn en forum en beetje leechen.

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101689

Ik had gedacht aan de deze.


Budget 1000 euro zo.

En liefst bij tones.
Ik ga er dan waarschijnlijk wel met de auto om.

maatje

Legacy Member
goeie laptop om te gamen. Mijn maat gebruikt da op lanpartys en hij kon goed cssen en football manager spelen

Davion

Legacy Member
Das met onboard graka, dikke brol dus, ge pakt beter eentje met een X700 in, das pakken beter en vinde ookal voor 1200€ dacht ik

roslar

Legacy Member
Davion zei:
Das met onboard graka, dikke brol dus, ge pakt beter eentje met een X700 in, das pakken ebter en vinde ookal voor 1200€ dacht ik

En mss met een langere batterijduur?
Grotere hdd?
Betere graka?


Stelde iets voor?

Prijs/kwaliteit in acht houdend :cool:

neo_rufus

Legacy Member
check die van den aldi is. komt morgen in hun winkels.
centrino 1,73, 80gig hdd (5400), xl700 ofzoiets (lagere versie van de x700 eigenlijk, maar sterk genoeg denk ik), 512ram (1ding bezet, dus reken de prijs +60 voor nog een latje van 512), infrarood, bleutooth, firewire, 4xusb, ... and last but not least 3jaar support! voor 999euro + ongeveer60euro voor ramlatje = 1060euro (www.aldi.com)

imo goede laptop denk ik, ik ga hem morgen waarsch kopen.

(in de lidl staat ook eentje, ook 999euro, amd turion 1,8, 1024ram, 80gig hdd, x700, maar die is van het merk 'targan' en hier heb ik nog niet veel over gelezen, dus ik kan niet metteen zeggen of die beetje goed enzo zijn ...)

Insaniacx

Legacy Member
En toch zou ik voor die van de lidl gaan,heb er voor mijn tante zo ene gaan halen. Macheerd heel goe moetek zegge en da zeggek ni rap over nen grootwarenhuispc :). Bij acer betaal je trouwens nog eens 133€ voor 3jaar garantie...

Forse 64 bit-capaciteit!
AMD Turion64 - MT34 - 1,8 GHz, 1.024 kb cache
ATI MOBILITY™ RADEON - X700 - 128 MB DDR-RAM, PCI Express
Toshiba - 80 GB harde schijf 5.400 tpm
NEC Multinorm - DVD+/-RW 4x Dual-layer brander
Werkgeheugen: 1.024 MB - DDR-RAM 333 / PC2700
DVB-T hybride-tuner
TV kijken, TV opnemen, DVD kijken, analoog en digitaal, plus radio beluisteren. Alles in topkwaliteit, of u nu thuis of onderweg bent.
met ingebouwde webcam voor games, videoconferenties en noem maar op
15,4” Widescreen
incl. 2,5 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie incl. pick-up-and-return-service

Peeceefobie

Legacy Member
Insaniacx zei:
En toch zou ik voor die van de lidl gaan,heb er voor mijn tante zo ene gaan halen. Macheerd heel goe moetek zegge en da zeggek ni rap over nen grootwarenhuispc :). Bij acer betaal je trouwens nog eens 133€ voor 3jaar garantie...

Forse 64 bit-capaciteit!
AMD Turion64 - MT34 - 1,8 GHz, 1.024 kb cache
ATI MOBILITY™ RADEON - X700 - 128 MB DDR-RAM, PCI Express
Toshiba - 80 GB harde schijf 5.400 tpm
NEC Multinorm - DVD+/-RW 4x Dual-layer brander
Werkgeheugen: 1.024 MB - DDR-RAM 333 / PC2700
DVB-T hybride-tuner
TV kijken, TV opnemen, DVD kijken, analoog en digitaal, plus radio beluisteren. Alles in topkwaliteit, of u nu thuis of onderweg bent.
met ingebouwde webcam voor games, videoconferenties en noem maar op
15,4” Widescreen
incl. 2,5 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie incl. pick-up-and-return-service
Ken een paar mensen die es bij lidl of aldi geweest zijn voor computer en das under niet goed bevalle moek zegge. :sop:
Ik zou dan eerder iets pakke waarvan he zeker weet dat et goed is, aldi & lidl zijn supermarkten é, under eerste opbrengst komt uit het eten en niet uit computers!

btw, der sta al threadje van hij é over de "lidl-computer" -> aandelen ?? :unsure:

Insaniacx

Legacy Member
helaas niet nee :(. Heb er ene gehaald voor mijn tante en naar mijn mening een goei machien en daar 3jaar garantie voor die prijs dan kunde al ni veel verprutse he.

duploxxx

Legacy Member
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=101830

goei hoge schermresolutie en snel systeem voor uw budget

als ik moet kiezen tussen den aldi of diene van lidl zou ik die van de lidl nemen, de schermresolutie van die van den aldi is te laag, bij de lidl staat het er niet op, dus effe checken maar hij heeft 1024mb en een x700. ik werk op een 1400/1050 die 1280/800 is me te laag

duploxxx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan