Heb ook een vraagje
Zou mss willen upgraden naar een 7800GS AGP
Heb nu een 6800GT in men pc zitten op AGP
Ik weet dat PCI-E beter is maar die upgrade maak ik pas eind dit jaar, begin volgend jaar als de direct X 10 kaartjes er zijn ...
Ben al aan het zoeken geweest naar reviews, maar vindt nergens een goed overzicht qua prestaties ..
Kan iemand mij hier zeggen of het de moeite is of zeggen jullie mss dat ik dit beter nie kan doen ?