Archief - Acer 1916W widescreen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DawG^

Legacy Member
yow,
ik heb gehoord dat dit scherm tekoop staat in de carrefour voor 300€.
is dit een degelijk scherm? ik ben tevreden van mijn huidig 17" acer scherm en ik denk dat acer toch wel een degelijk merk is.
8ms is wel goed, maar dat is niet het enige wat belangrijk is aan een scherm.
daarom een vraagje aan de kenners: is dit een degelijk scherm om te gamen en films te bekijken?

link van het scherm

greetz

Conqie

Legacy Member
ben het vandaag gaan bezien, maar ik twijfel nog of het goed is voor te gamen, qua grote

DawG^

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ben het vandaag gaan bezien, maar ik twijfel nog of het goed is voor te gamen, qua grote

te groot ofzo? een vriend van mij speelt op een 23" widescreen dus...

Conqie

Legacy Member
DawG^ zei:
te groot ofzo? een vriend van mij speelt op een 23" widescreen dus...
wel, ik denk dat het een beetje een persoonlijke keuze is maar op een widescreen spelen is toch compleet anders als op een gewoon scherm, niet te groot maar niet hoog genoeg mischien, spijtig genoeg kan je die schermen niet testen in de carrefour

Vitabis

Legacy Member
denk dat da hetzelfde dan bij ne tv is ze
ik zou nooit meer 4:3 willen
maar nie alle spellen ondersteunen breedbeeld

Stancke

Legacy Member
Wel,ik heb dus dat scherm al een week of 2 en het is een zalig-game scherm.

Ben die-hard gamer is het is meer dan goed,koop het gewoon,je zal het je niet beklagen!

Conqie

Legacy Member
ik heb momenteel een 15 inch crt met 800/600 resolutie, hoger zetten kan ik niet om dat het gewoon onleesbaar wordt omdat men ogen te slecht zijn.
denk je dat de grote van de letters enz groot genoeg zijn op 1400/900?,heb een beetje schrik dat het gewoon te klein gaat zijn, toch voor mijn ogen.

Stancke

Legacy Member
Nee,dat dacht ik ook eerst.

Ik draag een bril voor de pc en zonder bril kan ik het ook lezen.
Scherm staat ietsje meer dan 1m verder van mij en alles is duidelijk leesbaar op de resolutie 1440x900.

In het begin had ik er ook schrik van but don't worry:)

sash1m1

Legacy Member
tot wanneer is die promotie want dat is wel sweet

maar die resolutie is wat raar:wtf:

calimero

Legacy Member
die acer heeft ook een 20inch versie met dezelfde reso als cranox zn dell 2005fpw

Stancke

Legacy Member
Is inderdaad breedbeeld maar dan in 16:10 config.

BTW: Je hebt nérgens zwarte stroken aan het scherm,mss ook goed om weten

Conqie

Legacy Member
k, heb het scherm net gaan halen
ben er op het eerste zicht wel tevreden van, maar ik kom nu eenmal van een 15 inch crt dus ik weet ook niet echt het verschil tussen goed en zeer goed :)

DawG^

Legacy Member
dus jullie zijn akkoord dat het een goed scherm is?
tot wanneer loopt deze actie?
greetz

edit:
nog een vraagje: wordt uw beeld in games niet teveel uitgerokken ?

Conqie

Legacy Member
denk dat het morgen de laatste dag is, tenzij ze al weg zijn
in carrefour zemst waren er allezinds nog veel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan