Archief - Aankoopadvies (koelpastaverwijderaar)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Ik heb een vraagje morgen installeer ik nieuwe cpu koeler,maar die oude koelpasta moet van men processor,wat koop ik het beste ontsmettingsalcohol in apotheek ofzo?

Nighthawk

Legacy Member
ik heb dat gewoon met een doekje proper gewreven en heb nooit geen problemen gehad.
gewoon voorzichtig zijn het is en blijft een cpu he!

uni1313

Legacy Member
Met isopropanol dat je in de apotheek kunt kopen. Een klein flesje kost misschien max € 5,00. En je kunt het later nog gebruiken om andere vlekken te verwijderen. Een klein beetje op een doekje of wattenschijfje doen en de koelpasta verwijderen. Afhankelijk van de hoeveelheid koelpasta zul je meerdere doekjes of wattenschijfjes nodig hebben.

bron: Arctic Silver, Inc. - klik op instruction
Thermal material removal: Remove existing thermal material with ArctiClean 1
and 2, a xylene based cleaner (Goof Off and some carburetor cleaners), or highpurity
isopropyl alcohol and a LINT FREE cloth (a lens cleaning cloth or coffee
filter). If you use Goof Off or another xylene based cleaner always follow up
with a cleaning of high-purity isopropyl alcohol.

laurievl

Legacy Member
heb da gedaan mee klein beetje van die nagellakverwijderaar van de vrouwen :p kan ffkes ni op de naam komen maar ging vrij simpel, dan goe afgedroogd en voila , blinkt !

ATI

Legacy Member
laurievl zei:
heb da gedaan mee klein beetje van die nagellakverwijderaar van de vrouwen :p kan ffkes ni op de naam komen maar ging vrij simpel, dan goe afgedroogd en voila , blinkt !

lol

St0wned

Legacy Member
nog zo gek niet hoor. Dat is gewoon Aceton ;) een vrij goed oplosmiddel

Hornymoose

Legacy Member
white spirit werkt ook, dissolvant, of hoe schrijft ge het dus ook, dat is nagellakverwijderaar. Remmenreiniger zou zelfs werken, zolang het maar verdampt.

Psy

Legacy Member
laurievl zei:
heb da gedaan mee klein beetje van die nagellakverwijderaar van de vrouwen :p kan ffkes ni op de naam komen maar ging vrij simpel, dan goe afgedroogd en voila , blinkt !

ook altijd zo gedaan, al doe'k het tegenwoordig gewoon met droog doekje.

ATI

Legacy Member
Alles werkt perfect van 52graden naar 31 idle dik in orde bedankt allemaal!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan