Archief - Aankoop Tft.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Ik ben dus van plan om een tft'ke te kopen van rond de 300 €.
Het liefst zou ik een 19 inch breedbeeld vast krijgen.
Het zou vooral voor gamen en movie'kes worden gebruikt worden.
Iemand suggesties?
thanks bij voorbaat

M0rpheus

Legacy Member
Een breedbeeld om te gamen???
Volgens mij zijde toch beter af met een gewoon scherm zunne..
En daarbij, voor 300€ gade da nooit vinden van een degelijk merk denk ik!
Rond die grootte, gaat een 20.1" beedbeeld zijn, en die kosten toch nog tussen de 500€ en 600€ zunne!

oakley85

Legacy Member
voor die prijs heb je een acer gamers line 17" met 8ms, ik heb er ZEER content van

Conqie

Legacy Member
iemand dat ik ken heeft toch een breedbeeld tft"ke van 315 euro vastgekregen van fujutsi dacht ik, en dat werkt perfect, geen ghosting en deftige kleuren

Conqie

Legacy Member
Niemand enig idee?
en als ik nu een "gewoon" 19 inch neem, is dat niet een beetje té groot voor op te gamen,(te hoog ofzo) , daarmee dat ik aan een breedbeeld dacht.
kom nu van een 15" crt dus een verandering is het zeker

M0rpheus

Legacy Member
Wel, ik heb juist in de reclamen van de Carrefour gezien dat ze een 19" Breedbeeld van Acer aanbieden voor 299€!
Misschien dat ge daar eens naar kunt kijken..

Conqie

Legacy Member
M0rpheus zei:
Wel, ik heb juist in de reclamen van de Carrefour gezien dat ze een 19" Breedbeeld van Acer aanbieden voor 299€!
Misschien dat ge daar eens naar kunt kijken..
Merci, ik zal straks eens zien hoe dat er uit ziet in het echt :)
vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit , ben altijd beetje kritisch me carrefour spullen enz,vooral aan zo'n prijs

decarlo

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Niemand enig idee?
en als ik nu een "gewoon" 19 inch neem, is dat niet een beetje té groot voor op te gamen,(te hoog ofzo) , daarmee dat ik aan een breedbeeld dacht.
kom nu van een 15" crt dus een verandering is het zeker
ik ben ook van een 15" crt naar een 19" tft gegaan en dat is echt wel verrassend maar na een weekje ben je dat gewoon.

Stancke

Legacy Member
koop gewoon in de Carrefour een Acer AL1916W (de mijne komt wel niet uit de carrefour)

19"
8ms
1440x900

Keb hem hier voor mijn neus staan en het is een superzalig scherm!

Breedbeeld word je vlug gewoon en het is nog een mooi design ook!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan