Da Cobra
Legacy Member
Beste forumleden
Op mijn werk gaan we een schrijftablet aankopen om te werken met Autocad 2000 LT.
Nu is mijn vraag : Heeft er iemand hier ervaring mee? Is er veel verschil tussen prijs/kwaliteit? Waarop moet ik letten bij de aankoop?
PS : Ik heb enkel een schrijftablet nodig. Schrijftabletten die gebundeld zijn met software vallen veel te duur uit en ik heb die software toch niet nodig.
Op mijn werk gaan we een schrijftablet aankopen om te werken met Autocad 2000 LT.
Nu is mijn vraag : Heeft er iemand hier ervaring mee? Is er veel verschil tussen prijs/kwaliteit? Waarop moet ik letten bij de aankoop?
PS : Ik heb enkel een schrijftablet nodig. Schrijftabletten die gebundeld zijn met software vallen veel te duur uit en ik heb die software toch niet nodig.