lexibius
Legacy Member
Goeiemorgen,
Ik twijfel tussen de aankoop van 2 Dell laptops, de Insiron 15 of de Inspiron
15R.
Het grote verschil daartussen is de grafische kaart. De ene heeft een HP grafische kaart 3000 oplossing. De andere (15R) heeft een Grafische kaart 512MB AMD Radeon™ HD 6470M.
Het scheelt ook 2 GB in geheugen (4 opde 15 en 6 op de 15R)
Is dit een groot verschil? Het zou vooral zijn om films en series te bekijken en om zaken op te zoeken op internet. Hij zou lang moeten meegaan.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met bovenstaande laptops?
Ik twijfel tussen de aankoop van 2 Dell laptops, de Insiron 15 of de Inspiron
15R.
Het grote verschil daartussen is de grafische kaart. De ene heeft een HP grafische kaart 3000 oplossing. De andere (15R) heeft een Grafische kaart 512MB AMD Radeon™ HD 6470M.
Het scheelt ook 2 GB in geheugen (4 opde 15 en 6 op de 15R)
Is dit een groot verschil? Het zou vooral zijn om films en series te bekijken en om zaken op te zoeken op internet. Hij zou lang moeten meegaan.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met bovenstaande laptops?
)
)