Archief - Aankoop case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Ik zoek dus een beter case, want mijne heeft maar 1ne 80cm fan als exhaust en da ist :/

'k heb eens wat rondgevraagd en gekeken en coolermaster ist beste word gezegd.

Mijn oog is gevallen op deze
Hier gaat ook lekker veel in.

Die staat bij forcom voor € 139.94.
Is dit een goede koop? OF is er nog iets beters voor minder geld?
€ 140 is toch al heel wat uit mijn budget maar men pc heeft dringend betere koeling nodig. En al men kabels zijn eene grote warboel.

Mobo is ne nForce 2 400.
Ik weet nie hoe het zit met cases, ik hoop dat men mobo erin past.

Bedankt!

Davion

Legacy Member
Neen, zeker geen serverkast, Stacker is een zeer grote kast met LOTS of HDD room :)

SMa

Legacy Member
zal zeker een goede case zijn, maar of hij stil zal zijn...
ik heb een gelijkaardige (Aerocool Baydream), dus ook met zo'n "netten" vooraan de case waarachter je 3 12cm fans kan plaatsen
MAAR, dat heeft een groot nadeel
dat laat alle lawaai door...

ik zou dus eerder op zoek gaan naar een case die gesloten is vooraan

128MB

Legacy Member
Lawaai maakt mij niks uit :p
'k heb toch muziek opstaan of ben aant gamen ^^

SMa

Legacy Member
totdat je een spel zoals bvb FEAR speelt... waarin stilte heel belangrijk kan zijn
nuja, jij moet het weten he ;)

ik heb het me toch al beklaagd dat men case zo luidruchtig is...

128MB

Legacy Member
Mja, het is toch nog niet voor morgen die case.
Mss volledig nieuwe pc in de zomer :unsure:
Zal wel zien.

saikoboarder

Legacy Member
ik heb deze kast en hij zeer stil.
dat geluid aan de voorkant komt door de fans die u harde schijven koelen.
wss zal het bij u iets meer zijn dan bij een echte stacker. maar als ik kan kiezen ietswat geluid en schijven van 25-28° of minder geluid en schijven van 40-45° ...
de stacker is een van de beste cases die ik heb gehad

Jense777

Legacy Member
Of als het allemaal niet zo design moet zijn: Antec P-180. Stil, ruim en fameus koel. Prijs rond de 130 EUR.

Cool ice

Legacy Member
Jense777 zei:
Of als het allemaal niet zo design moet zijn: Antec P-180. Stil, ruim en fameus koel. Prijs rond de 130 EUR.
P-180 zal volgens mij ook stuk stiller zijn + dat die stuk minder weegt, en der nog eens beter uit ziet.:applause: Antec P-180:niceone:

Kenshi

Legacy Member
Als het budget niet toelaat is de SLK3000B een zeer goed alternatief btw voor die Antec P180. Heb deze zelf :)
Is net iets luider volgens silentpcreview maar echt wel knappe features voor die prijs.
Silenced HDD cage, uitneembare FDD en HDD cages, drive rails etcetera.

Lamsednav

Legacy Member
Wij hebben deze op ons werk gebruikt als servercase, toffe case, maar niet echt handig als je LANparties afgaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan