Archief - 7800GT of 7800GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R.Winters

Legacy Member
Ok, ik ben mij af aant vragen welke van de 2 te pakken, omdat het verschil in prijs toch €100-€150 is, vraag ik mij af of het wel de moeite is?
Ik heb wa benchmarks gezien en het leek mij toch de moeite om voor de GTX te gaan, maar ik wil wat persoonlijke ervaringen horen :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
GT zeker :niceone:

GTX is die 100 à 150 € meer niet waard voor een paar fps vs de GT.

Met de GT zal je ook wel alles op high kunnen draaien.

SiX

Legacy Member
ik heb de GTX512, en die vliegt natuurlijk wel, ma was ook redelijk duur

ik vind het het wel waard

R.Winters

Legacy Member
SiX zei:
ik heb de GTX512, en die vliegt natuurlijk wel, ma was ook redelijk duur

ik vind het het wel waard
Mja, de 512 zit nie in mijn budget (dat ding kost €700 euro ofzo ;)), kheb het over de standaard 256's versies.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
SiX zei:
ik heb de GTX512, en die vliegt natuurlijk wel, ma was ook redelijk duur

ik vind het het wel waard

Jah

GT vs GTX 512

Nog geen enkele game vraagt 512 mb videogeheugen en de prijs 600 à 700 € voor een beelkkaart :oink:

R.Winters

Legacy Member
Iedereen zegt dus wat ik ook d8, de GT.
Nu nog een vraag, welke uitgever ist beste kwa prijs/kwaliteit (Msi, pixelview, etc...)?

Mr. M

Legacy Member
R.Winters zei:
Haha, ok, merci ;) :niceone:


Mja, aan software/games heb ik nie al teveel (ik ga naar LAN's, daarmee :D), dus ik ga voor de goedkoopste :D
akkoord, ma dan hebde is een legaal gameke voor ne keer :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
:offtopic:

@Mr. M

Ik zie in je signature dat je een Raptor HD hebt. Ik veronderstel dat OS op die HDD staat? :)

Ik lees hier zo van alles dat het z'n geld niet waard is maar ik wil es jouw mening weten.

Mr. M

Legacy Member
mijn mening is dezelfde: ik zou nu er wsl geen meer kopen
ok het verschil in cpu enzo (van P3 700 naar deze config) is mss te groot om het goed te weten
ma ik heb ni het gevoel da die raptor veel verschil maakt (en k vind ze dus te duur voor wa ze is)

nu de 74 gig raptor schijnt wa sneller nog te zijn
en ja k heb OS en programmas op die schijf staan (+ e paar gamekes, ma de meeste staan op andere schijf)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
7800GTX 256MB is de meerprijs nie waar tov een 7800GT
7800GTX 512MB is een beest van een kaart en kan ik enkel aanraden als je zoveel wilt uitgeven aan een graka.
Een 7800GT is meer dan genoeg atm imo.
Merk maakt idd niets uit. Ga gwn voor de goedkoopste.

Wrm trouwens een nieuwe topic openen op aankoopadvies voor deze vraag? Je had al een topic lopen dus je kon dat even goed daar ook gevraagd hebben.

R.Winters

Legacy Member
Mr. M zei:
akkoord, ma dan hebde is een legaal gameke voor ne keer :p
Ik heb legale games genoeg (HL2, CSS, MoHAA, NFSMW, etc :D)

Wrm trouwens een nieuwe topic openen op aankoopadvies voor deze vraag? Je had al een topic lopen dus je kon dat even goed daar ook gevraagd hebben.
Mja, had ik kunnen doen, maar vond dit leuker :p
Davion mag ze alletwee sluiten als em wilt, kheb ze niemer nodig ;)

nirvana100

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Jah

GT vs GTX 512

Nog geen enkele game vraagt 512 mb videogeheugen en de prijs 600 à 700 € voor een beelkkaart :oink:
Jawel, bijv q4 op ultra heeft 512mb ram op u graka nodig voor goed te draaien, ge krijgt daar zo een melding voor als ge die op ultra zet
En ik ga mee met de rest 7800gt is een kaart waarmee je alles op high kan draaien en toch een relatief niet te dure prijs heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan