large
Legacy Member
ik had al een thread geopend met de vraag wat voor een videokaart en daar had ik 7800gt genomen/gekozen. maar nu is de 7800gs uit en als ik die zou nemen moet ik geen ander mobo kope enzo.. maar zou men voeding goed zijn? of zou ik tog beter de pci-e kopen voor in de toekomst een goed systeem te hebbe? oja men voeding is 400W van sweex

