belgarath03
Legacy Member
ik ga wrs deze overstap maken en de pipes unlocken die ATI normaal heeft, dan zou de kaart een X850 XT zijn, zou dit veel verschil uitmaken met de 6600GT die ik nu heb, deze kaart loopt aan 580Mhz/1.2Ghz met Zalman VF-700Cu, dit zou ongeveer een verdubbeling zijn van het aantal pixel pipelines
