Archief - 40 TV aan te kopen met eco-cheques?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

loading

Legacy Member
Beste 9livers

Ik ben op zoek naar een 40 inch tv die vooral gaat gebruikt worden om tv op te kijken via de telenet HD digicorder :)
Nu, er is 1 klein detail, deze tv moet kunnen aangekocht worden met ECO cheques..
De TV-markt is zo groot dat ik de bomen door het bos niet meer zie...
EDIT: Ik merkte in de nieuwe marko blaadjes de Sony kd40ex720 op voor €800. Hierover heb ik een review gezocht en deze was niet super positief maar sprak wel over een prijs van 1200 $...

Alvast bedankt!

sir oinksalot

Legacy Member
loading zei:
Beste 9livers

Ik ben op zoek naar een 40 inch tv die vooral gaat gebruikt worden om tv op te kijken via de telenet HD digicorder :)
Nu, er is 1 klein detail, deze tv moet kunnen aangekocht worden met ECO cheques..
De TV-markt is zo groot dat ik de bomen door het bos niet meer zie...
EDIT: Ik merkte in de nieuwe marko blaadjes de Sony kd40ex720 op voor €800. Hierover heb ik een review gezocht en deze was niet super positief maar sprak wel over een prijs van 1200 $...

Alvast bedankt!

wat die eco cheques betreft zal je bij de grotere ketens die wsl enkel kunnen gebruiken bij led tv's
kleine zelfstandigen durven daar al eens vaker mee te foefelen, zo heb ik pas mijn panasonic plasma (g30) aangekocht met eco cheques bij de plaatselijke electro zaak

loading

Legacy Member
En moest het richting led tv gaan.. wat valt dan aan te raden met een budget van 700-800 eur?

Tycho91

Legacy Member
Kijk eens gewoon op de site van vandenborre, daar kunt ge in de "filter" van de tv's ingeven dat het met eco cheques betaald kan worden :)

loading

Legacy Member
Heb nu ook eens tycho zijn raad opgevold maar dan kom ik op het probleem dat vandenborre gemiddeld 100 euro te duur is.. iemand nog voorstellen?

Tycho91

Legacy Member
loading zei:
Heb nu ook eens tycho zijn raad opgevold maar dan kom ik op het probleem dat vandenborre gemiddeld 100 euro te duur is.. iemand nog voorstellen?

Ik redeneerde eigenlijk: de tv's die bij vandenborre met ecocheques betaald kunnen worden zullen ergens anders ook met ecocheques kunnen betaald worden:)

loading

Legacy Member
Ah ha, zover had ik natuurlijk nog niet gedacht :D dat zal ik even nakijken :D

Tycho91

Legacy Member
En als ge regelmatig in de makro koopt:
Daar kunde momenteel alles kopen met ecocheques voor het bedrag dat ge in het verleden niet met ecocheques hebt betaald maar wel mocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan