Archief - 2de hands amd setupke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

silverwizard3

Legacy Member
Kben van plan om in men casemod een amdke te steken als 2de pc.
Geen nieuw materiaal eerder iets van een amd 1800+ of iets meer en bijpassend mobo en ram.
vga heb ik nog een geforce5200fx liggen.
Aangezien ik ni zoveel van amd afweet graag wa advies wa een goeie aankoop is ook met overclocking mogelijkheid enzo...

Davion

Legacy Member
ABIT NF7-S rev.2 is zeer goed oc mobo, DDR400 is aangeraden, nen 2500+ Barton klokt normaal altijd zalig.

silverwizard3

Legacy Member
en hoeveel mag ik hieraan geven 2de hands? met bv 512 DDR400

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
40 voor alles ? Dat denk ek nu toch wel niet feitelijk .. Allez, mss lukt da wel, maar ik zou der ni in geloven.

De ram op zich kost in den tones 69 euro voor de moment , 2e-hands iets tussen de 35 en 45 euro (corsair ram that is, andere ram gelijk apacer is vele goekoper : +/- 45 euro nieuwprijs). En dan ebde nog gene cpu en mobo, dus met die corsair 40 euro voor mobo cpu ram zal niet lukken , met andere ram héél mss wel

Ironpole

Legacy Member
SF|.MoRPHeuS zei:
40 voor alles ? Dat denk ek nu toch wel niet feitelijk .. Allez, mss lukt da wel, maar ik zou der ni in geloven.

De ram op zich kost in den tones 69 euro voor de moment , 2e-hands iets tussen de 35 en 45 euro (corsair ram that is, andere ram gelijk apacer is vele goekoper : +/- 45 euro nieuwprijs). En dan ebde nog gene cpu en mobo, dus met die corsair 40 euro voor mobo cpu ram zal niet lukken , met andere ram héél mss wel


40 € voor 512Mb ram bedoelt Davion hé.
En als je dat niet geloofd: Suprise, Suprise: Twinmoss DDR 512MB PC-3200 € 46.95 @ Forcom.be

(Wel raar dat hij nu ineens 6 € duurder staat, ik heb daar pas ram gekocht voor 40,95 € (maand geleden))

silverwizard3

Legacy Member
en hoeveel voor mobo en cpu indien een ABIT NF7-S rev.2 en een barton 2500+

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ironpole zei:
40 € voor 512Mb ram bedoelt Davion hé.
En als je dat niet geloofd: Suprise, Suprise: Twinmoss DDR 512MB PC-3200 € 46.95 @ Forcom.be

(Wel raar dat hij nu ineens 6 € duurder staat, ik heb daar pas ram gekocht voor 40,95 € (maand geleden))


Heb hem er ook zien staan voor die prijs, den Hans Jacobs had mij gezegd dak op tijd was om te kopen, want dat binnenkort de prijzen zouden stijgen van bepaalde merken. Blijkt dat hij gelijk heeft gekregen :)

Anyway, ontopic terug : 100 euro max. zou idd moeten kunnen (nogmaals opgelet : met corsair 100, met andere ram iets minder)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan