wil je ze onafhankelijk maken of speelt dit geen rol
als het geen rol speelt is het vrij eenvoudig: 2 computers met netwerkkaarten (tegenwoordig standaard) crossed?cable ertussen en via win XP sharen
maar als je het onafhanklijk wil moet je de modem vervangen door een rooter