piemel
Legacy Member
Iemand een idee voor een goed 24" scherm?
Scherm dient voor alledaagse dingen: internet, office, ... er wordt niet op gegamed (of ge moet farmville als "gamen" zien).
Ik dacht zelf eerst aan de dell U2311H (24" is een richtlijn, zoiets van die grootte), maar ik denk dat er goedkopere schermen te vinden zijn die ook voldoen aan dingen zoals hierboven beschreven (dus niet gamen).
Edit: lijkt mij een kanshebber: Iiyama ProLite X2472HD. Pas gereviewed door hardware.info, prijs is zeker goed (rond de 200 euro).
Scherm dient voor alledaagse dingen: internet, office, ... er wordt niet op gegamed (of ge moet farmville als "gamen" zien).
Ik dacht zelf eerst aan de dell U2311H (24" is een richtlijn, zoiets van die grootte), maar ik denk dat er goedkopere schermen te vinden zijn die ook voldoen aan dingen zoals hierboven beschreven (dus niet gamen).
Edit: lijkt mij een kanshebber: Iiyama ProLite X2472HD. Pas gereviewed door hardware.info, prijs is zeker goed (rond de 200 euro).
200 euro voor een U2311H is cava (is even duur als die Iyama).