Wat een vergelijking!
Studio monitors tegen een 2.1 setje?

Die klank is wel totáál anders he, ik zeg het maar.
Maar bon, alleszins -mits een goede geluidskaart zoals tekka zei, anders stoor je je bij zo'n speakers aan elk geluidje- die Behringers hoor. Later kan je mss wel nog een subje bijkopen dan.