Archief - >> Wc Setup >> Dringend <<

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Beste mensen,

Nu dat het vakantie word ga ik mij een eens watercooling aanschaffen maar ik twijfel ..

Welke van deze 2 zouden jullie kiezen? Of AANRADEN !

1. Deze
Vraagprijs: 160 Incl.


2. Een Thermaltake 745
Vraagprijs: 130 Incl.


Welke van deze 2 is het beste ? ( ik werktte nog nooit met wc .. )

Nogal dringend dus :)

TnQ

SMa

Legacy Member
Als het waar is wat ze zeggen, dat ThermalTake zijn pompjes versterkt heeft, zou ik voor de ThermalTake 745 kiezen.


Net opgezocht
Eheim 1046 -> 300l/h
-> Innovatek HPPS Plus 12V is hiervan afgeleid, maar zou iets beter zijn
Thermaltake -> 400l/h

Dan zeker de Thermaltake, al zou ik wel proberen om de pomp te vervangen door een 1200l/h model.

piotke

Legacy Member
eerste imho, allemaal kwaliteits onderdelen en ik moet zowieso niet veel hebben van kant en klaar kitjes.

SMa

Legacy Member
kanibaal zei:
Owkey de stand is dus 1-1
Je had er beter een poll van gemaakt ;)

Voordelen TT:
TT biedt een 3*120mm rad, dat eerste 1*120mm rad
TT is goedkoper
TT is nieuw
TT's pompje is waarschijnlijk zwaarder

Voordelen ander:
Pompje werkt op 12v en boot samen met het hele systeem

Stre@mus

Legacy Member
Ik heb die thermaltake 745 kit. 'k Ben daar heel tevreden over.
't Is goedkoop, dus je moet geen super-kwaliteit verwachten. Maar voor zijn prijs is het echt onklopbaar.
Een beetje meer info heb ik hier geschreven: Klikkie

Nog een stem bij voor de Tt dus.

R-evolution™'

Legacy Member
Ik heb ook 745 setje . Heel goed setje en pompje doet zijn werk perfect , over de temps valt absoluut niet te klagen . 20°C idel en 23-24°C max stressed bij venice 3000+ op 2.5 Ghz en hij koelt ook nog eens 2 6600GT's die idel op 29-30°C zitte

@ Sma pompje TT boot ook same met systeem

kanibaal

Legacy Member
Jaah tot nu toe is tt dus aant winnen he :D
@Sma: ze zijn beide nieuw

kanibaal

Legacy Member
Niemand meer ? :o ..?

NOG EEN VRAAGJE :

Bij de tt zijn de kabels en vloeistuff toch green he ? of zijn kabels doorzichtig ?

Kzou graag blauw effect hebbe inplaats van groen ..

-Timo-

Legacy Member
Wat is nu het meest aan te raden, zo'n thermaltake setje of high end aircooling ?

R-evolution™'

Legacy Member
ze zijn doorzichtig met groene schijn
voor de beste temps ga je best voor een thermaltake setje

amdr

Legacy Member
Zitte 2 keer 120mm radje bij trouwens

//edit is dus mijn setje dus als ge geintresseerd bent, PM maar :)

R-evolution™'

Legacy Member
boostah zei:
idd, aircooling boven watercooling tenzij je van een kant en klaar wegblijft (en goed onderhoudt)

domme instelling . Waarom zou een setje slecht zijn en zelf samegesteld niet ?
Ik heb een thermaltake setje en ik heb beter temps dan veel mensen .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan