Jurgen_
Legacy Member
Dionysus zei:Waar ziet iedereen zijn uurrooster al? Ik heb even gezocht voor 2e bachelor rechten aan de KUL maar niet meteen iets gevonden.
Dit misschien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dionysus zei:Waar ziet iedereen zijn uurrooster al? Ik heb even gezocht voor 2e bachelor rechten aan de KUL maar niet meteen iets gevonden.
Dionysus zei:Dat is een leeg uurrooster voor mij, de link werkt niet lijkt het.
Bij nader inzien toch iets gevonden:
maandag: 2u les
dinsdag: 10u
woensag: niks
donderdag: 2u
vrijdag: 2u
Ik hoop dat dat nog veranderd wordt, 10u op 1 dag kan ik niet aan![]()
Jurgen_ zei:1e bacholor Ingenieurswetenachappen aan de KUL
Lessenrooster
Ik zit in groep A, welke reeks weet ik nog niet.
Bram287 zei:Ook 1e Bachelor Ingenieurswetenschappen aan de KUL
Maar hoe weet ge of ge in groep A of B zit gaat dat volgens alfabetische volgorde van de naam ofzo?
lantaarnpaal zei:Ik denk toch dat ik bank en financien ga tolereren, anders heb ik nog meer les tijdens het 2de semester, en da suckt balls.
TEW 2de/3de Bach
Mijn programma voor volgend jaar:
1ste semester (29stp)
- Externe financiering 6stp
- Operationeel onderzoek 6 stp
- Statistiek 6stp
- Wijsbegeerte 3 stp
- Bestuurskunde 4stp (major overheidsmanagement)
- Philosophy of technology 4stp (keuze)
2de semester (31stp)
- Bedrijfsfinanciering 6stp
- Productie&logistiek 6stp
- Managerial economshit 6stp
- Religie en zingeving 3stp
- Applied Marketing research 6stp (major Marketing)
- Beleidsanalyse 4stp (major overheidsmanagement)
- misschien nog een vak als ik er doorben voor alles met kerstmis
Balsaus zei:Hebt gij al een herinschrijvingsmail gekregen?
lantaarnpaal zei:nee, ik moet eerst tolerantiekrediet inzetten vooraleer ik kan inschrijven
