Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

S1RBOT

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Goh concentreer je nu gewoon op die eerste bachelor, ge hebt nog tijd genoeg om die minor te kiezen.

Veel succes ermee en welkom bij de chemistjes :D

Ja weet ik wel, maar ben toch graag op voorhand al eens geïnformeerd etc.

en thanks :D

Als er bijvoorbeeld staat Wiskunde I: oefeningen (1 ba bicoh&biot, reeks 1) is dit dan een soort les waar je naar toe kan gaan indien je bijvoorbeeld nog vragen hebt over een bepaalde oefening van een of ander vak ofzo? Want op dezelfde dag en op hetzelfde uur staan er zo soms verschillende dingen.

e.House

Legacy Member
Master in de management en beleid van de gezondheidszorg (KUL)

do
----
10-13h: meth. kwaliteitsbewaking
14-16: gezondheidszorgsystemen
16-18h:financiering vd gzz
18-20h: logisitiek management id gzz

Nooby4Ever

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Als er bijvoorbeeld staat Wiskunde I: oefeningen (1 ba bicoh&biot, reeks 1) is dit dan een soort les waar je naar toe kan gaan indien je bijvoorbeeld nog vragen hebt over een bepaalde oefening van een of ander vak ofzo? Want op dezelfde dag en op hetzelfde uur staan er zo soms verschillende dingen.

Je zal ingedeeld worden in een reeks en naar die oefenzitting ga je dan, de oefenzittingen zijn niet verplicht en behandelen de oefeningen die horen bij het geziene hoorcollege. Tenzij in het begin van het jaar als ze vol zitten geeft niemand er om als je van groep wisselt (moesten de uren je beter uitkomen vb).

(ik heb dat vak ook gehad)

S1RBOT

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Je zal ingedeeld worden in een reeks en naar die oefenzitting ga je dan, de oefenzittingen zijn niet verplicht en behandelen de oefeningen die horen bij het geziene hoorcollege. Deze oefenzittingen zijn vrijblijvend, en tenzij in het begin van het jaar als ze vol zitten geeft niemand er om als je van groep wisselt (moesten de uren je beter uitkomen vb).

(ik heb dat vak ook gehad)

Aahh, nu is het me duidelijk :) :applause:

phixiuZ

Legacy Member
2de master ir. computerwetenschappen afstudeerrichting software engineering aan ugent

laatste jaar :eek:

Century

Legacy Member
S1r_J4nssen zei:
Als er bijvoorbeeld staat Wiskunde I: oefeningen (1 ba bicoh&biot, reeks 1) is dit dan een soort les waar je naar toe kan gaan indien je bijvoorbeeld nog vragen hebt over een bepaalde oefening van een of ander vak ofzo? Want op dezelfde dag en op hetzelfde uur staan er zo soms verschillende dingen.

Voor wiskunde I kan ik u al het volgende aanbevelen: in de hoorcolleges leert ge niks bij, maar de oefenzittingen zijn aan te raden. ;)

capaxinfiniti

Legacy Member
Ikzelf begin straks aan mijn master Germaanse talen (Nederlands-Engels) in Louvain-la-Neuve. Nu nog kiezen voor welke vakken ik me ga inschrijven, het wordt ofwel taalkunde ofwel literatuur. :)

s0123986

Legacy Member
2de bachelor HIR @ uGent

maandag
8:30-11:30: Wiskunde II (A)
13:00-16:00: Macro-economie
16:00-18:30: Financiële analyse van de onderneming

dinsdag
13:00-16:00: Micro-economie
16:00-18:30: Financiële analyse van de onderneming

woensdag
13:00-14:30: Wiskunde II (A)

donderdag
8:30-10:00: Toegepaste Statistiek II
13:00-16:00: Micro-economie

vrijdag
8:30-11:30: Toegepaste Statistiek II
13:00-16:00: Macro-economie

en dan nog Engels en Frans op dinsdag- of woensdagvoormiddag

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
2e master HIR (minor finance) @ KUL

ma: 14.00-16.00: Trading and Exchanges
di: 9.00-11.00: Integrale kwaliteitsbeheersing
woe: /
do: 14.00-17.00 Levensverzekeringen
vrij: 11u-13u: Macro-finance

Hmmm, < 10u les per week (+ thesis natuurlijk) ma da zal wel te schoon zijn om waar te zijn :)

Nerath

Legacy Member
1e helft van het schakeljaar voor de master opleidings- en onderwijswetenschappen @ UA.

Lessen vallen op elke woensdagavond tussen 17.00u en 21.30u

h0pje

Legacy Member
Master communicatiewetenschappen KUL.

Moet nog mijn ISP invullen om mijn definitieve lessenrooster te zien, maar 't lijkt me best wel een oké jaar. Enkel veel papers :)

SugarCube

Legacy Member
3de Bachelor Ingenieurswetenschappen EIT aan de VUB :)
Gemiddeld zo'n 30-32 uur les per week

Antwerp1

Legacy Member
Master communicatiewetenschappen in de UA.
Kijk ni echt uit naar dit jaar. Eerste semester al mijn gewone vakken, 5 in totaal dus nog ff genieten :)
2e semester wordt veel meer werk met stage, thesis en seminarie :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan