S1RBOT
Legacy Member
Orchidee_x zei:Goh concentreer je nu gewoon op die eerste bachelor, ge hebt nog tijd genoeg om die minor te kiezen.
Veel succes ermee en welkom bij de chemistjes![]()
Ja weet ik wel, maar ben toch graag op voorhand al eens geïnformeerd etc.
en thanks

Als er bijvoorbeeld staat Wiskunde I: oefeningen (1 ba bicoh&biot, reeks 1) is dit dan een soort les waar je naar toe kan gaan indien je bijvoorbeeld nog vragen hebt over een bepaalde oefening van een of ander vak ofzo? Want op dezelfde dag en op hetzelfde uur staan er zo soms verschillende dingen.
:applause:

