Musk
Legacy Member
Tefal zei:In tegenstelling tot wat ik vroeger dacht zijn diegenen met de grootste huizen en auto's vaak niet diegenen met het meeste inkomen/geld/hoge functie...
Gisteren nog met een ondernemer (+4000 man personeel verspreid over verschillende bedrijven) gesproken en die woont in een appartement (nooit thuis) en rijdt met een Skoda..
Vorige baas (>4000 netto/maand) reed met een heel klein oud autootje en woonde in een rijhuis van 4m breed.
Ach, het tegengestelde is ook waar. De dikste manager hier rijdt met een Maserati Granturismo MC Stradale



)