Vdw93
Legacy Member
Ik vroeg mij af of het mogelijk/realistisch is om kinesitherapie te gaan studeren aan de ugent.
Ik zit momenteel in het 6e jaar Handel en heb het daar zeer gemakkelijk.
Ik ben zeker bereid om tijdens de vakantie cursussen wetenschappen te leren op zelfstandige basis.
Het is misschien raar om vanuit Handel zo iets te willen studeren, maar ik zie mezelf dit doen in de toekomst. Veel meer dan een bureaujob.
Ik zit momenteel in het 6e jaar Handel en heb het daar zeer gemakkelijk.
Ik ben zeker bereid om tijdens de vakantie cursussen wetenschappen te leren op zelfstandige basis.
Het is misschien raar om vanuit Handel zo iets te willen studeren, maar ik zie mezelf dit doen in de toekomst. Veel meer dan een bureaujob.
Eenmaal voorbij het eerste jaar sta je op gelijke voet met al je jaargenoten, ookal komen zij uit wetenschappenrichtingen in ASO..