Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord Kveldulv zei:Pics: Index of /stuff/20100311_telefoon
Maar ik heb eens nagemeten en er zit nergens spanning op. Het is ook niet die dikke kabel die in de gang uit de muur steekt. Heb ondertussen ook die zekeringen er allemaal uit gehaald en heeft dus geen invloed op m'n internetconnectie. Het is dus niet meer in gebruik. Waarvoor heeft het ooit gediend? Altijd interessant om te weten
Invoer was vroeger zeker een luchtlijn, daarvoor dienden die zekeringen, om het zaakje te beveiligen, denk aan bliksem.
De grote doos met relais, is een dispo, toestel was vroeger verplicht om meerdere toestellen op één lijn aan te sluiten, voor geheimhouding, mekaar afluisteren via een ander tst was niet mogelijk.
Dispo is zeker niet compatibel met dsl, geeft sync verlies.
Ik heb vorige week nog ene ontkoppeld, klant had al enkele jaren adsl (met onderbrekingen), ooit DIY geweest.
opc.driver zei:Invoer was vroeger zeker een luchtlijn, daarvoor dienden die zekeringen, om het zaakje te beveiligen, denk aan bliksem.
De grote doos met relais, is een dispo, toestel was vroeger verplicht om meerdere toestellen op één lijn aan te sluiten, voor geheimhouding, mekaar afluisteren via een ander tst was niet mogelijk.
Dispo is zeker niet compatibel met dsl, geeft sync verlies.
Ik heb vorige week nog ene ontkoppeld, klant had al enkele jaren adsl (met onderbrekingen), ooit DIY geweest.

Lord Kveldulv zei:Solderen dan. Wat voor kabel mag ik daar voor gebruiken? Stuk CAT5E? Dan kan ik er gemakkelijk een RJ45 opzetten.
Tnx!
t416199 zei:Best VVT kabel gebruiken, die heeft een goede winding voor belgacom adsl of vdsl2 signaal. Bij UTP ga je altijd verlies hebben omdat er signaal over gaat proberen springen naar die andere paren in het UTP snoer.
Dus tot aan de modem altijd VVT(2), na de modem UTP.
Als je nu echt niks anders ter beschikking hebt en het is maar een afstand van 15meter gaat dit niet zoveel uitmaken, alleen vooral bij nieuwbouw appartementen waar ze alles met UTP doen dezer dagen (kan toch al makkelijk 50meter zijn tot aan de invoer) heb ik al gehoord van collega's dat dit voor problemen zorgt.
t416199 zei:meer dan 50% waarda?
bij ons 1 iemand.
1CEZ zei:op den dop? eerste dak ervan hoor, hier nog altijd 10 a 11u planning op een dag dus mij hoorde nie klagen. ( als telenet tech)
grtz


.beste,mars zei:welke bedrijven doen belgacom?