Eikel Father
Legacy Member
Ampie zei:Heb je naar technical services ook gestuurd/gebeld? Die doen ook antwerpen dacht ik. Ben het wel niet zeker
Zijn op het moment geen vacatures

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ampie zei:Heb je naar technical services ook gestuurd/gebeld? Die doen ook antwerpen dacht ik. Ben het wel niet zeker

master777 zei:Via Cervo zekerst. Ook op gesprek geweest, manman(arrogant en onbeschoft mens), eerst maand wachten dan maand vdab opleiding en dan een test bij bgc (om erna aan mager loon te starten ivm andere subco's).
Tips: opleiding vdab is waardeloos, maak liefst wat complexe oef'n (temp delta t etc), goed formules kunnen begrijpen (je krijgt enkele onbekende formules) en mee redeneren/eenvoudige oefn maken.
Tekeningen: bvb. leiding tot aan kvd (2 of 1 maal heen en weer, goed onderscheid weten wanneer watef oplossen).
Succes (kunt altijd proberen op een ander voor dat loon) !

master777 zei:Nuja, tijdens dat gesprek (enquete zeg maar) vol beledigingen (was dat een gok?=>straight kabel) wist ik genoeg, cv hebben ze volgens mij nooit gelezen (want dan wisten ze mss dat ik cisco certified ben). Man dat mens, aaargh! Eerst nog een belachelijke test gemaakt ook pfff, nutteloos.
Wist al dat je moest slagen voor die test, had alleen de indruk dat ze iedereen die vdab cursus gingen laten doen (die ietwat geschikt is, geen druggebruikers etc.). Ze zoeken mensen op momenten dat concurrenten niemand zoeken => laag loon en veel kandidaten.
Geen dagpremie in ieder geval.
btw. Kennis van mij staat alweer paar weken op economisch werkloos bij bgc.
SteveDotcom zei:Ik heb er vorige week mijn ontslag gegeven, het motiveerde me niet meer, mijne baas zei overlaatst ook dat de gem. leeftijd van een telenet/BGC technieker 4 jaar is ofzo. Het is een zalige job als alles gaat zoals ge wilt, maar bij BGC gaat er zelden iets zoals het zou moeten, dit samen met de werkdruk.
Ik had het gevoel dat mijn medecollega's de grootste slijmballen van België waren, het is 4uur en dan nog een installatie bij vragen, dan doet ge ofwel de job heel graag ofwel hebde schrik da uwe baas ni content ga zijn over u.
Dan al de controles achter uwe rug, al die statistieken die ze over u geven (waarvan het meestal nog niet eens klopt de metingen)
SteveDotcom zei:Inderdaad ik trok me da ook zo ni aan, maar dan krijgde van die mails of telefoons van da kan wel beter.
Een voorbeeld dat broba formulier (BGC techniekers zijn hier wel bekent mee) ik had 1ne broba gedaan op een maand en da ni ingevuld, dus ik had 0%, endan krijg ik ne mail van da moet beter, komaan serieus me wa zijde dan bezig ..

SteveDotcom zei:Inderdaad ik trok me da ook zo ni aan, maar dan krijgde van die mails of telefoons van da kan wel beter.
Een voorbeeld dat broba formulier (BGC techniekers zijn hier wel bekent mee) ik had 1ne broba gedaan op een maand en da ni ingevuld, dus ik had 0%, endan krijg ik ne mail van da moet beter, komaan serieus me wa zijde dan bezig ..

Waarom zou dit over apk gaan?G-KILLer zei:Steve zo praat je toch niet over apk!![]()
ldj zei:In Limburg zijn ze precies niet echt op zoek, amper reactie gehad van de plaatsen waar ik gesolliciteerd heb.