Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


w3bb3r zei:deed ik ook altijd toen ik installateur was van BGC.
klein materiaal had ik zat
alles plaatsen zoals modem, ntp, decoder..
desnoods een losse voorlopige kabel leggen over de grond en de decoder laten opladen.
en tijdens het opladen uw kabel leggen via de plint of deur of wat dan ook.
daarna die voorlopige kabel er tussen uit halen en dan vaste aansluiten
R!|)|)L3R zei:Dan kan 't ni anders dat ik vroeger aan de lijn heb gehad, ik werk op IAC, nu PCD. Met die decoder, is dat van BGC of Telenet dat je bedoelt? Bij de storingen bij Belgacom moet normaal iedereen dat kunnen.

CHCR!|)|)L3R zei:Stuur uwe perID is via PM, dan kannek morgen is opt werk zien eh
PS: Moeste da nog is voor hebben mee zo'ne decoder, ik kan da er ook afhalen zenne, duurt maar 2min en daar overdrijf ik ni mee![]()



venzy zei:ik geef nu ook maar een voorbeeld, ikzelf probeer toch dagelijk een 11 - 12 uur planning te doen maar een collega van mij doet echt wel dagelijks 16 uur planning als het niet meer is sommige dagen. er zijn zo dingen die je thuis al kan doen zoals (modem's hun download's al laten doen zodat ze direct online komen zodra ze aangesloten zijn, stukjes utp van 1.50m maken voor evt digitale tv enz enzz...) ik doe dit niet hou mij der niet zo mee bezig thuis, al betrap ik er me wel op dat ik eigenlijk is wat meer men camionnet zou moeten opruimen.
1CEZ zei:mijn routine is indien full install, eerst nui, dan hdc laten booten, dan modem laten registreren. terwijl alles bezig is alles activeren, en dan evenutele utp's maken indien nodig
tis natuurlijk leuk als ge in nieuwbouw of achter den tv zit mor als ge van ne zolder op en af mag lopen ist minder natuurlijk of ne kruipkelder...the horror!
sneax zei:dat belgacom zijn bboxen regelmatig onbeveiligd laat dat is idd wel een grote fout en ik snap niet waarom ze dat soms doen



.


scarface38 zei:Hallo,Ik ben nieuw hier maar heb dit topic al wat doorgelezen.
Ik heb vandaag een test afgelegd voor ISS in subco voor Belgacom.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
ik vermoed zo'n 70procent gehaald te hebben op dat testje, zou dit voldoende zijn of
is het echt de bedoeling dat zo'n test alles of niets is?
Hoe verloopt het gesprek en een 2de test?
Kheb nogal weinig details gekregen van het interimbureau,vandaar deze post.
Alvast bedankt
Farmstera zei:Ik ben al 2 dagen mee met ervaren installateur en
moe zeggen best leuk en aangenaam jobke.
Best wel veel informatie te verwerken
ook grappige en vieze klanten waarmee je leuk vertel materiaal bijhebt
Heb al in palen gekropen, kabels gemaakt en getrokken, installatie geplaatst,etc
verschiet ervan hoeveel ik al doe op 2 dagen tijd.
Hopelijk tijdens opleiding en examen in hoboken/mechelen zal ook alles goe lopen.
Zodat ik men certificaat zal hebben
grtz
ad:

Ampie zei:Zorg er gewoon voor dat je in de 2 weken met de petertechnieker zoveel mogelijk alleen mag doen. Anders ga je niet weten waar eerst aan te beginnen uw eerste dag alleen ;-)

kheb geen hoogtevrees ma zat wel in gedacht shit hopelijk schuift diene ladder ni weg haha 