Archief - Helaas voor de ipad school

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f33db4ck

Legacy Member
ik kreeg al tschijt daar daze met macs werkte >.> toch ne toffe school over het algemeen :)

Kirth

Legacy Member
Tablets in 't onderwijs moet imho kunnen (mits goed toegepast en dat er deftige apps e.d. voor komen); maar moet dat per sé een duur geval zijn terwijl een Android tablet van op en rond de 100 euro al meer dan voldoende is?

Dark.Magician01

Legacy Member
Alle degene die hier werken met windows-pc, neuk jullie moeders!!!!!!!!!!!!!

Anoniem07

Legacy Member
er bestaan dan al 10 jaar of langer mss tablets en omdat Apple met een 'gebruiksvriendelijk duur' alternatief afkwam wil men opeens dat mirakel object invoere int onderwijs... Ge kunt het niet ontkennen. Die nasty marketing van apple werkt om een of andere rede...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Goede zaak vind ik. Elk jaar nieuwe schoolboeken kopen loopt ook op uiteindelijk

Karre

Legacy Member
All-In zei:
ik kreeg al tschijt daar daze met macs werkte >.> toch ne toffe school over het algemeen :)

In wat opzicht is een Mac erger dan werken met een op Windows draaiende computer? Dan dringt men toch ook iets op?

De keuze voor een iPad is ook evident. Iedereen heeft een uniform product. En een iPad 2 is niet eens zo veel duurder dan andere tablets.

Moto

Legacy Member
Een goede manier om het arm gespuis uit uw school te houden.
+ Als leraar krijgt ge ene iPad, yey

Matthias999

Legacy Member
En waarom verplicht men om een ipad te kopen? Men kan toch ook evengoed een android toestel kopen, die zijn veel goedkoper. Of een 2dehandse ipad is ook een optie.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Matthias999 zei:
En waarom verplicht men om een ipad te kopen? Men kan toch ook evengoed een android toestel kopen, die zijn veel goedkoper. Of een 2dehandse ipad is ook een optie.

Staat toch nergens dat het een nieuwe iPad moet zijn? En als hun lessenpakket en de software gemaakt zijn voor OSX gaat ge daar met een android niks staan doen he

Drake

Legacy Member
e.House zei:
De directie zal wel iets in return krijgen van apple.
Waarschijnlijk. Ik kan me niet inbeelden waarom men anders dat ene model met zijn eigen volledig gesloten besturingssysteem verkiest, boven een van de tientallen Android-tablets. Maar ja, de 'gegoede middenstand' ziet graag Apple-logo's, of course.

mister__ID

Legacy Member
Het zal wel zo erg niet zijn als het artikel laat blijken. Leerlingen zullen vast en zeker in aanmerking komen voor een korting via school, deze met een borg kunnen huren, of later nog terug kunnen doorverkopen aan andere leerlingen die het niet breed hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan