smitske
Legacy Member
boeffel zei:
wtf die lijkt op een meiske xp
Zoals ik zei, niks van gezien hier, was ni zo belangrijk denkek
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boeffel zei:
smitske zei:wtf die lijkt op een meiske xp
Zoals ik zei, niks van gezien hier, was ni zo belangrijk denkek




Leopold III was vanaf zijn aantrede geliefd bij de Vlamingen, aangezien hij zijn troonrede in zowel het Frans als het Nederlands hield, wat nog nooit tevoren gebeurde. De Leopold was echter een ongeduldig baaske en onthield zich niet om vaak zijn ministers publiek de les te spellen. Echter hierdoor zagen vele hem als een sterke figuur in onzekere tijden. Leopold was ook ferm gekant tegen de particratie, hij zag die als inmenging van de macht die hij volgens de grondwet op de ministers had. In 38 liet hij zelf in een publieke boodschap weten dat volgens de letter van de grondwet het de koning is die de ministers benoemt en niet de partijen.Baats zei:

Bar-Bar Slinks zei:Een waarschijnlijk onbelangerijk detail. Leopold zei dat dat hij hetzelfde lot wou delen met zijn soldaten, maar dat was niet helemaal zo. De generaals van het belgische leger moesten in 't gevang en Leopold mocht in zijn paleis blijven
Bouver zei:Daarjuist Frans & aarderijkskunde gehad. Nog 5 examens![]()
![]()
gthizzang zei:uw vak nog ni kunnen spellen is echt :ironic:
Bouver zei:
Kzie anders ook geen leestekens staan in uw zin.