Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Burntfaceman zei:
ligt dat dan niet vast in het leerplan? Raar dat bepaalde scholen zo kunnen verschillen

ligt natuurlijk ook aan hoeveel uur frans je hebt;)

Ik heb 3 uur frans per week, daar doen wij grammatica oef, voc oef, teksten lezen en that's it :D We moesten ook 3 boekjes lezen dit jaar :puke:

Leopold1964

Legacy Member
seffes hebk, ww & engels
voor engels bijna niks geleerd :D
voor ww daarintegen, heel veel.
Nu nog even alles nakijken. :p

Baats

Legacy Member
Engels is nooit de moeite waard om voor te lezen.

Straks Frans, we zullen zien.. Morgen Economie schriftelijk, daar ben ik sowieso erdoor (ik moet nog -x punten halen om er niet door te zijn :p) en volgende week nog eens economie mondeling. Ik ga toch mijn best doen aangezien ik verder wil doen in economie :)

smitske

Legacy Member
Net geschiedenis mondeling, 10 minute voorbereide en 5 minute prate (en ze had daar een halfuur voor uitgetrokke xp) buiten het dat ik ni wist dat de franse het suez kanaal hadde gegravewistek alles xp

Met een rotvaart erover heen.

Drew

Legacy Member
smitske zei:
Net geschiedenis mondeling, 10 minute voorbereide en 5 minute prate (en ze had daar een halfuur voor uitgetrokke xp) buiten het dat ik ni wist dat de franse het suez kanaal hadde gegravewistek alles xp

Met een rotvaart erover heen.
Eigenlijk ook niet juist :p

Drew

Legacy Member
smitske zei:
wel ja de franse en engelsen, maar het plan was van Eiffel xp
Nogmaals fout.. :p
Het initiatief kwam niet van de Franse overheid, maar van Ferdinand de Lesseps, die hier zowat de eerste multinational creëerde. Napoleon III steunde Lesseps wel financieel, terwijl de Britten radicaal tegen het plan waren. En Eiffel heeft hier niets mee te maken..

_ns_

Legacy Member
Eiffel is van den toren he manneke!


Net sjans gehad met mijn vraag voor esthetica, wist alles :woohoo:

Tibokio

Legacy Member
Duits ging goed :D

Goeie vragen op het mondeling gekregen, en een niet al te moeilijk schriftelijk. :woohoo:

Morgen natuurwetenschappen!

Balsaus

Legacy Member
Geschiedenis en chemie -_- 2 fucking vakken! Chemie goed leren dan maar en geschiedenis zal ik maar verwaarlozen en er rap over heen gaan (zal afhangen hoe lang chemie geduurd heeft)

Alexat

Legacy Member
aardrijkskunde easy peasy!
morgen fysica = logisch nadenken, en het tweede deel van wiskunde, eindelijk het stuk wat ik beter kan ; ruimtemeetkunde :p

Morrissey

Legacy Member
Geschiedenis ging vlot, erg vlot. :)
Morgen Frans, buiten literatuur nog tof om te leren.

Baats

Legacy Member
Frans gehad, bijna niets voor gedaan en daarom woordenschatoef. niet goed gekunnen (zeer specifieke woorden..) maar wel genoeg opgehaald met restantjes van cultuur die blijven hangen zijn, alsook de schrijfoef. + mondeling en luisteren dat vroeger al werd afgenomen.

Morgen deel 1/2 economie maar voor dat vak ben ik er al door, chill dus :)

Burntfaceman

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
ligt natuurlijk ook aan hoeveel uur frans je hebt;)

Ik heb 3 uur frans per week, daar doen wij grammatica oef, voc oef, teksten lezen en that's it :D We moesten ook 3 boekjes lezen dit jaar :puke:

Ik heb ook 3 uur frans :unsure:, alle richtingen hier (aso) zien +- het zelfde ongeacht het aantal uur frans.

SXe

Legacy Member
Erjuist Frans en geschiedenis gehad. Frans zal nipt worden denk ik, geschiedenis viel mee.

Morgen elektriciteit, maar ik kan NOG altijd geen formules omvormen... Help anyone?

noinspiration

Legacy Member
Frans morgen. We hebben belachelijk weinig leerstof, wat dus betekent dat die trut alles tot in de details gaat vragen, maar wel 6 teksten kennen voor ons mondeling, en voor zo ne gast als mij is da dus 2 uur lang tekste samenvatten en puur van buiten blokken.
Wordt nog een leuk weekske...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan