Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Allee, thopen dat hij morgen toch iets van't WK vraagt ofzo, ik ben al de hele dag mijn frans aan't oefenen door naar een Franse zender te kijken :D

Tibokio

Legacy Member
Vraagt hem zo: "Wat was de score van X tegen Y?" :D

Wij hebben zo 'n leerkracht Duits op school (ik heb hem spijtig genoeg niet) en op mondelinge vraagt die dingen als "Welke merk is mijn motor?", "Wat zijn mijn hobbies?", etc... :p

LegalExperience

Legacy Member
Tibokio zei:
Vraagt hem zo: "Wat was de score van X tegen Y?" :D

Wij hebben zo 'n leerkracht Duits op school (ik heb hem spijtig genoeg niet) en op mondelinge vraagt die dingen als "Welke merk is mijn motor?", "Wat zijn mijn hobbies?", etc... :p

Herr Wentein :p zijn geboortedorp moet ge ook kennen ^^
Echt leuke gast tijdens mondeling examen ''is er iemand die al wilt beginnen? nee? ok kga ff iets gaan halen om te drinken eh'' en dan ziet ge hem 15Minuten niet meer en zit ge daar met 3 leerlingen braaf u mondeling voor te bereiden ;)

Alleen spijtig dat het nu geen mondeling is want hij ziet het niet zitten met zijn operatie enz. :( zullen geen gesprekken over BH's van Marie Jo worden dit jaar als examen :sad:

Gij hebt dan VDS zeker? in da geval ik leef met u mee, veel succes :p

Enige wat ik nu wel stom vindt, onder het jaar is da niks eh dat hij geen les heeft ma opt einde van u middelbaar zit ge wel zo met een gevoel van... ok kheb nu 3 jaar duits gehad en wat kan ik nu? kzou liever 3 jaar afgezien hebben en dan echt duits kunnen ook om eerlijk te zijn :)

Oij

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Ik heb als laatste examen Frans mondeling = sterven:cry:. Alhoewel ze denk ik minde rap buizen ik mijn examen meestal gebuisd is:sad:

Ik haat Frans, geef mij liever 2x zoveel Engels daar ben ik iets mee :D

Frans mondeling is:woohoo:
Voor mijn mondeling had ik in de 70, schriftelijk is dat nooit meer dan 60%!:sop:

Morrissey

Legacy Member
Ik haal gemiddeld ook veel meer voor mondeling Frans hoor. Ik ben nagenoeg 2-talig in spreken, maar schrijven lukt me veel minder.

Baats

Legacy Member
Ik ben nu meer bezig met te denken wat ik na de examens ga doen dan dat ik ervoor studeer.. En 'tis ook niet erg, want voor mij zijn de examens eerder 'symbolisch' of w/e, met een minimumscore ben ik er overal door..

Tibokio

Legacy Member
LegalExperience zei:
Herr Wentein :p zijn geboortedorp moet ge ook kennen ^^
Echt leuke gast tijdens mondeling examen ''is er iemand die al wilt beginnen? nee? ok kga ff iets gaan halen om te drinken eh'' en dan ziet ge hem 15Minuten niet meer en zit ge daar met 3 leerlingen braaf u mondeling voor te bereiden ;)

Alleen spijtig dat het nu geen mondeling is want hij ziet het niet zitten met zijn operatie enz. :( zullen geen gesprekken over BH's van Marie Jo worden dit jaar als examen :sad:

Gij hebt dan VDS zeker? in da geval ik leef met u mee, veel succes :p

Enige wat ik nu wel stom vindt, onder het jaar is da niks eh dat hij geen les heeft ma opt einde van u middelbaar zit ge wel zo met een gevoel van... ok kheb nu 3 jaar duits gehad en wat kan ik nu? kzou liever 3 jaar afgezien hebben en dan echt duits kunnen ook om eerlijk te zijn :)

Hehe, ja ik heb VDS :p

En nu is ze éxtra boos de laatste tijd omdat haar kindje sinds donderdag in de kliniek ligt...

En als die boos is, amai.. :eek:

Th1x4nG

Legacy Member
Baats zei:
Ik ben nu meer bezig met te denken wat ik na de examens ga doen dan dat ik ervoor studeer.. En 'tis ook niet erg, want voor mij zijn de examens eerder 'symbolisch' of w/e, met een minimumscore ben ik er overal door..

Gaat ergens anders stoefen e :puke: Tis toch ook maar logisch da ge me reserve genen drol doet :p

Vandaag Latijn gehad, is nog wel goe gegaan, maja der is goe en goe eh. Ik hoop da'k m'n 60 heb gehaald

dinsdag Frans mondeling
woensdag aardrijkskunde mondeling
donderdag Nederlands mondeling
vrijdag Engels schriftelijk
maandag natuurwetenschappen schriftelijk
dinsdag geschiedenis mondeling

Frans zal wel lukken, nog niks gedaan buiten in m'n bed gelegen ma bon. Hopen da 'k morgen wa meer goesting heb voor aardrijkskunde, want da's wel schijtebruin, en Nederlands is ook zwaar afzien. :help:

Lospeed

Legacy Member
morgen ruimtemeetkunde + statistiek:
gwn formulekes toepassen en wa foefelen met de grm dus :)

Burntfaceman

Legacy Member
Bij ons is frans puur een blokvak, hoe goed je frans ook is. Franse literatuur middeleeuwen - 20 ste eeuw met allerhande illustraties bespreken :woohoo:

Nooby4Ever

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Bij ons is frans puur een blokvak, hoe goed je frans ook is. Franse literatuur middeleeuwen - 20 ste eeuw met allerhande illustraties bespreken :woohoo:

say whut :wtf:

Th1x4nG

Legacy Member
Bij ons gaat het over La peste (Camus), 2 films, een boekske, de doodstraf, een artikel over hoe wij gemanipuleerd worden; ook wel dingen waar ge een bekke ne clue van moet hebben waar het over gaat of ge kunt ni te veel zinnigs uitbrengen :)

Tibokio

Legacy Member
Wij moeten voor het cultuurgedeelte de Franse litteratuur kennen van de Middeleeuwen tot nu. :p

Balsaus

Legacy Member
Morgen 2de deel Wiskunde. Vandaag ging er gemiddeld , 1ste stuk goed 2de stuk wel slecht. Dus gemiddeld genomen matig en hopen dat ik morgen ook teminste matig behaal.

Morge wel 2 vakken leren : geschiedenis en chemie :c Da wordt een blok dag

Burntfaceman

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
mijn medeleven:hug::crazy:, tegen over dat moeten wij niets kennen :)

ligt dat dan niet vast in het leerplan? Raar dat bepaalde scholen zo kunnen verschillen

blockkiller

Legacy Member
Burntfaceman zei:
ligt dat dan niet vast in het leerplan? Raar dat bepaalde scholen zo kunnen verschillen

lol wij hebben de laatste 2 jaar bij Frans het volgende gedaan:
- ongeveer 1 uur Franse film met Nederlandse ondertitels per week (van de drie)
- een hele hoop simpele lees- en luistertesten (genre juist-fout)
- woordenschattesten war heel de klas aan't spieken was, die kerel zegt daar dus niets van.
- Wat belachelijk simpele grammatica, die we zowel in het zesde als het vijfde gezien hebben (met exact dezelfde cursus).
Het meeste Frans heb ik de laatste jaren geleerd van een invaller waar we constant spreekoefeningen moesten doen. Mijn Frans is nu waarschijnlijk slechter als in het vierde middelbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan