Tibokio
Legacy Member
Baats zei:Aan Frans kunt ge nu toch ne keer niet leren ze![]()
Ich bin völlig deiner Meinung.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Aan Frans kunt ge nu toch ne keer niet leren ze![]()
Tibokio zei:Vraagt hem zo: "Wat was de score van X tegen Y?"
Wij hebben zo 'n leerkracht Duits op school (ik heb hem spijtig genoeg niet) en op mondelinge vraagt die dingen als "Welke merk is mijn motor?", "Wat zijn mijn hobbies?", etc...![]()
zijn geboortedorp moet ge ook kennen ^^
zullen geen gesprekken over BH's van Marie Jo worden dit jaar als examen
ad:

Nooby4Ever zei:Ik heb als laatste examen Frans mondeling = sterven. Alhoewel ze denk ik minde rap buizen ik mijn examen meestal gebuisd is
ad:
Ik haat Frans, geef mij liever 2x zoveel Engels daar ben ik iets mee![]()


LegalExperience zei:Herr Wenteinzijn geboortedorp moet ge ook kennen ^^
Echt leuke gast tijdens mondeling examen ''is er iemand die al wilt beginnen? nee? ok kga ff iets gaan halen om te drinken eh'' en dan ziet ge hem 15Minuten niet meer en zit ge daar met 3 leerlingen braaf u mondeling voor te bereiden
Alleen spijtig dat het nu geen mondeling is want hij ziet het niet zitten met zijn operatie enz.zullen geen gesprekken over BH's van Marie Jo worden dit jaar als examen
ad:
Gij hebt dan VDS zeker? in da geval ik leef met u mee, veel succes
Enige wat ik nu wel stom vindt, onder het jaar is da niks eh dat hij geen les heeft ma opt einde van u middelbaar zit ge wel zo met een gevoel van... ok kheb nu 3 jaar duits gehad en wat kan ik nu? kzou liever 3 jaar afgezien hebben en dan echt duits kunnen ook om eerlijk te zijn![]()


Baats zei:Ik ben nu meer bezig met te denken wat ik na de examens ga doen dan dat ik ervoor studeer.. En 'tis ook niet erg, want voor mij zijn de examens eerder 'symbolisch' of w/e, met een minimumscore ben ik er overal door..
Tis toch ook maar logisch da ge me reserve genen drol doet 

Burntfaceman zei:Bij ons is frans puur een blokvak, hoe goed je frans ook is. Franse literatuur middeleeuwen - 20 ste eeuw met allerhande illustraties bespreken![]()

Nooby4Ever zei:say whut![]()
Burntfaceman zei:40 tal pagina's die je van voor naar achter van buiten moet kennen.

, tegen over dat moeten wij niets kennen 
Nooby4Ever zei:mijn medeleven, tegen over dat moeten wij niets kennen
![]()
Burntfaceman zei:ligt dat dan niet vast in het leerplan? Raar dat bepaalde scholen zo kunnen verschillen