Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Baats zei:Nog tot de 24e examens..
Zou ik ook kunnen gebruikenFireflies zei:Nog 7 dagen hier, 7 examens. Maar Engels, Frans, Economie, esthetica en aardrijkskunde vallen best goed mee. Morgen geschiedenis, relatief tussen de twee, en vrijdag Nederlands. Buis gegarandeerd, maar ik moet slechts 25 % halen
Heeft er toevallig iemand hier een verslagje/overzicht van de actualiteit de laatste 3 weken?

Baats zei:Ik ga blij zijn als ik van Duits af ben. Donderdag schriftelijk en volgende week woensdag mondeling.. en ik moet dan nog eens goede punten halen ook!ad:

MisterX334 zei:Zou ik ook kunnen gebruiken![]()

ns boy zei:Wij krijgen die altijd tijdens het jaar nog, vrij handig. Voor Latijn had ik 27/30 dus daar heb ik nog wat reserve.

Alexat zei:latijn ging goed, zowel mondeling als schriftelijk. Onbehandelde tekst wss iets minder, maar genoeg reserves gemaakt op eerste deel![]()
Alexat zei:En wat is er dan onbehandeld aan?![]()
examens tot 22ste half 12, eindigen met Nederlands mondeling
En moeten jullie 3 weken actualiteit kennen? wij heel het jaar :") Nu aan aardrijkskunde beginnen, stomme stenen...
.Blackend zei:Euh, in welke thread zitten we ook alweer?
Juist ja![]()

ns boy zei:We krijgen de onbehandelde tekst gewoon in het jaar zelf voorgeschoteld, niet op het examen.

Baats zei:Aan Frans kunt ge nu toch ne keer niet leren ze![]()
. Alhoewel ze denk ik minde rap buizen ik mijn examen meestal gebuisd is
ad: