Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Nog 7 dagen hier, 7 examens. Maar Engels, Frans, Economie, esthetica en aardrijkskunde vallen best goed mee. Morgen geschiedenis, relatief tussen de twee, en vrijdag Nederlands. Buis gegarandeerd, maar ik moet slechts 25 % halen :p

Heeft er toevallig iemand hier een verslagje/overzicht van de actualiteit de laatste 3 weken?

Baats

Legacy Member
Wiskunde ging goed, eigenlijk zeer goed voor hetgeen ik er voor gedaan heb.
Morgen Frans, zeker niet mijn beste vak, ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik dat niet echt kan leren.. Momenteel leer ik het door naar't WK in't Frans te kijken :D

Morgen wordt zwaarder, een 250-300-tal pagina's economie in een middagje er door jagen, maar dat lukt wel. Ik mag zelfs 0% op het examen halen om er nog door te zijn, dus safe ^^
Nog tot de 24e examens..

_ns_

Legacy Member
Tot de volgende week dinsdag hier. Net esthetica oppervlakkig geleerd, één en al zelfstudie :'). Nu Duits, meteen aan de grammatica beginnen :).

smitske

Legacy Member
wiskunde viel wat tegen, mar ben er wel door denk ik.
Nu geschiedenis valt goe mee, en morge engels dus kan ik al voor aard. lere want das nogal veel ><

exames tot den 21ste :p

Baats

Legacy Member
Ik ga blij zijn als ik van Duits af ben. Donderdag schriftelijk en volgende week woensdag mondeling.. en ik moet dan nog eens goede punten halen ook! :sad:

MisterX334

Legacy Member
Fireflies zei:
Nog 7 dagen hier, 7 examens. Maar Engels, Frans, Economie, esthetica en aardrijkskunde vallen best goed mee. Morgen geschiedenis, relatief tussen de twee, en vrijdag Nederlands. Buis gegarandeerd, maar ik moet slechts 25 % halen :p

Heeft er toevallig iemand hier een verslagje/overzicht van de actualiteit de laatste 3 weken?
Zou ik ook kunnen gebruiken :P

Tibokio

Legacy Member
Baats zei:
Ik ga blij zijn als ik van Duits af ben. Donderdag schriftelijk en volgende week woensdag mondeling.. en ik moet dan nog eens goede punten halen ook! :sad:


Ik ga ook echt blij zijn dan :p

Morgen schriftelijk én mondeling Duits ...

Morrissey

Legacy Member
Welja, het merendeel weet ik wel, maar ze vraagt enkel van de laatste 2 weken voor de start van de examens. Dus wellicht ben ik al iets vergeten ze :p

Alexat

Legacy Member
ns boy zei:
Wij krijgen die altijd tijdens het jaar nog, vrij handig :p. Voor Latijn had ik 27/30 dus daar heb ik nog wat reserve.

En wat is er dan onbehandeld aan? :unsure:

examens tot 22ste half 12, eindigen met Nederlands mondeling :help:

En moeten jullie 3 weken actualiteit kennen? wij heel het jaar :") Nu aan aardrijkskunde beginnen, stomme stenen...

smitske

Legacy Member
khoop dat je verkiezingen hebt gevolgd, zowizo en vraag, en nu ga ik belgië en de EU leren (M-O en koude oorlog af yay )

_ns_

Legacy Member
Alexat zei:
latijn ging goed, zowel mondeling als schriftelijk. Onbehandelde tekst wss iets minder, maar genoeg reserves gemaakt op eerste deel :p

Alexat zei:
En wat is er dan onbehandeld aan? :unsure:

examens tot 22ste half 12, eindigen met Nederlands mondeling :help:

En moeten jullie 3 weken actualiteit kennen? wij heel het jaar :") Nu aan aardrijkskunde beginnen, stomme stenen...

We krijgen de onbehandelde tekst gewoon in het jaar zelf voorgeschoteld, niet op het examen ;).

Alexat

Legacy Member
ns boy zei:
We krijgen de onbehandelde tekst gewoon in het jaar zelf voorgeschoteld, niet op het examen ;).

Aaah, ik dacht dat ge die dus gewoon vertaalde in de les:p

Nooby4Ever

Legacy Member
Baats zei:
Aan Frans kunt ge nu toch ne keer niet leren ze :p

Ik heb als laatste examen Frans mondeling = sterven:cry:. Alhoewel ze denk ik minde rap buizen ik mijn examen meestal gebuisd is:sad:

Ik haat Frans, geef mij liever 2x zoveel Engels daar ben ik iets mee :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan